Toon posts:

WOOOOOOHOOOOOOT ! =))))))))))))

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAW! =)))
WOOOOOOHOOOOOOOT ! =)))

Ik heb eindelijk mijn duron 700 @ abit kt7 STABIEL gekregen =)) (Dat was me toch een gedoe =)) Kzal jullie fkes vertellen hoe het gegaan is =))

Khad dus een abit kt7 + duron 700 op de HCC gekocht. Nou ik had een 250 watt voeding die dus nie goed genoeg was. Dus een vriend van me heeft een 300 watt voeding van de HCC megenomen, en jah hoor dat hielp al een hoop =) Maar nog steeds niet stabiel =( Dus ik denken en denken en bios getprobeerd en temp gechecked, en vanalles gedaan =| Maar nee hoor word maar nie stabiel. Dus ik naar een vriend van me, wij alles veranderd behalve proc + mobo (en ide kabeltjuh) 256 MB kingston geheugen erin, geforce heelveel, scsi zut enz enz enz... Maar nee hoor blijft onstabiel. Dus ik in de bus naar huis... Denken..... Waar ligt dat toch aan ? =))
Dus ik wacht eens fkes die ide-kabel is nieuw en ata 100 terwijl mijn HD + CD-rom dat niet zijn =) Dus ik thuis oude kabel erin, en JAH HOOR BLAZUH MAAR ! =)))
WOOOOOOHOOOOOOOT ! =))

3200 3dmarks met een TNT2 + Duron 700 (Nog nie overgeklocked =))

GreetzZ HappiE MaSssiE-AsS =))

Verwijderd

Je kunt beter uitstappen uit een vliegtuig dat is gevaarlijker. :)

Verwijderd

Topicstarter
Uh ? Jah =))

Vast =))

GreetzZ Still Happie MaSsiE =)

Verwijderd

Dus je hebt je systeempje stabiel gekregen door je nieuwe kabel om te wisselen door een oude?
Ik heb hier maar een woord voor:

GEWELDIG

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
jammer genoeg heb je hier nou nooit een verklaring voor...!

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 23:11 schreef MaSsiE het volgende:
Uh ? Jah =))

Vast =))

GreetzZ Still Happie MaSsiE =)
Jij hebt dit:

Ik ben een vliegtuig en als je het niet geloof stap juh maar in =Þ

...ok ? :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gefeliciteerd ;).... Leuk he van die kutgeintjes ;)

Verwijderd

Topicstarter
Renee ? misschien niet echt een verklaring nee, maar nadat ik hem dus stabiel had, heb ik op go.to/kt7faq het volgende gelezen:
-----------------------------------
Why does my system freeze, mouse jump or soundcard loop during heavy disk access with
an ATA/66 or ATA/100 disk?

This problem can sometimes be solved by forcing the use of ATA/33 by using a 40-way cable
instead of an 80-way cable.
-----------------------------------
Wel jammer dat ik dit pas later las =)
Anders had ik niet zoveel moeite hoeven doen =)

GreetzZ MaSsiE
Pagina: 1