Toon posts:

[project server] linux versie?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn in ons bedrijf aan het kijken voor een projectserver voor het beheren van onze projecten, zoals documenten, taken etc etc.

Nu hebben we daar een mooi oplossing gevonden in Microsoft project server. het enige probleem is dat het natuurlijk, zoals altijd, weinig geld mag kosten. Nu draaien we hier eigenlijk ook alleenmaar linux servers, na het zoeken op google en tweakers (al enige dagen) heb ik eigenlijk niks gevonden voor een projectensysteem op een linux server. heeft iemand ervaring met dit soort systemen onder linux en welke producten zijn daar beschikbaar voor? Project server is echt mooi, maar de kosten zijn te hoog. Ze willen wel wat uitgeven, maar het liefst natuurlijk weer niet.

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
Welke Linux distro moet ik nemen?
Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2
Lees deze topics door.

[ Voor 27% gewijzigd door Underground75 op 25-07-2003 08:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
zal het 'even' doorlezen.....

Verwijderd

Topicstarter
ik kan in dat topic eigenlijk niks vinden over een project server. Linux servers hebben we al draaien. het gaat nu alleen nog om de software voor het beheren van projecten.

Verwijderd

Enne, wat versta je onder een project, en in het bijzonder een project server?
gaat dat over tijdlijnen, taken, verdeling van mankracht en andere resources, bijhouden van de knaken? Of heb je het over een CVS server oid?

Zoek eens op freshmeat.net/sourceforge.net/apps.kde.com op project management....valt vast wel iets over te vinden.

Even de bovenste link bij google gepakt (zoek op 'linux project management'):
http://linas.org/linux/pm.html

Zoek en gij zult vinden

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 10:08 ]

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 07:30

cooper_s1

MINI's rule

Kijk eens hier : http://www.opengroupware.org

• klaasbaas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02-2024
http://www.phprojekt.com

Site is op dit moment geloof ik even down, maar wellicht heb je er wat aan. Ik gebruik het bij een klant voor het delen van zo'n 10 agenda's.

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 09:19:
ik kan in dat topic eigenlijk niks vinden over een project server. Linux servers hebben we al draaien. het gaat nu alleen nog om de software voor het beheren van projecten.
2000 posts in 28 minuten gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
The Undertaker schreef op 25 July 2003 @ 11:00:
[...]

2000 posts in 28 minuten gelezen?
Ja, zoeken op project (even berichten op 500 gezet) :*)

-----------

Ja ik bedoel dus echt projectmanagement, task resources, planning andere medewerkers etc etc. Ik ga de sites even bezoeken.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me duidelijk, slotje..

RemcoP, volgende keer maar ff de FAQ lezen ? Dit staat niet voor niets helemaal als eerste in dat ding he ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.