ik heb nu het probleem dat me computer m'n hardeschijf nu als 57 gb ziet terwijl het een 40 gb schijf is. meer informatie over hoe dit is gekomen kun je vinde op Harde schijf plots groter na formateren . Me vraag is dus hoe krijg ik het voor mekaar dat me schijf weer gewoon als een 40gb schijf gezien word?
heb je al geprobeerd te wipen? of opnieuw fdisken.. maw de schijf (partities) opnieuw indelen. fdisk staat op je win98 bootdisk, anders www.bootdisk.com, of ook heel handig is www.madboot.com. check ook je biosinstellingen (kijk naar optie (auto)detect (hdd)). good luck
Voor het knutselen aan partities werk ik met Partition Magic van Power Quest.
echt een geweldig programma. maar wat jazz zegt werkt ook, en is gratis
echt een geweldig programma. maar wat jazz zegt werkt ook, en is gratis
Verwijderd
Sluit in ieder geval zo min mogelijk devices aan om de detectieproblemen en foutief bewerken van de verkeerde harddisk te voorkomen.
offtopic:
http://www.powerquest.com/partitionmagic/ $69.95 USD maar er is wel een trialversie
http://www.powerquest.com/partitionmagic/ $69.95 USD maar er is wel een trialversie
In de FAQ van dit subforum kun je nog meer handige freeware tooltjes vinden 
Probeer eens Slate enzo
Probeer eens Slate enzo
edit:
Oh, het is trouwens "x is groter dan y" en niet "x is groter als y" .. Titel fixed dus
Oh, het is trouwens "x is groter dan y" en niet "x is groter als y" .. Titel fixed dus
[ Voor 40% gewijzigd door BalusC op 25-07-2003 07:55 ]
partition magic en f disk werken niet. het probleem is dat me schijf voor groter word aangezien als dat hij zelf is. Maar ik zal even die freeware tooltjes uitproberen
Verwijderd
Als het dan niet werkt, heb ik een vermoeden dat je gewoon een 60 gig schijf hebt waar een sticker van 40 gb eropgeplakt zit ? 
Dan klopt het wel. Als het de Maxtor hdd is, probeer het eens met Powermax tooltje van Maxtor zelf en kijk wat hij zegt..?
Dan klopt het wel. Als het de Maxtor hdd is, probeer het eens met Powermax tooltje van Maxtor zelf en kijk wat hij zegt..?
Ik heb het probleem gevonden het is gwoon een 60 gb schijf die me ooit eens als een 40 is verkocht en waar ik verder nooit echt naar heb gekeken
duzzz mooi meegenomen korting
Pagina: 1