DVDspeler Slimline Everglades EVDVD002 (Mediamarkt)

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
Ik heb vandaag een DVD speler gekocht, het gaat hier om de Slimline Everglades EVDVD002 (Mediamarkt).
Ik zou eigenlijk een andere kopen maar deze was uitverkocht (€49,-) Nu kreeg ik deze ook voor 49 Euro.
Mijn vraag is nu, kan dit ding ook DVD-r of DVD+r en DVD-RW of DVD+RW lezen?
Ik ben namelijk vanplan om een DVD brander te kopen en nu wil ik weten welke ik moet hebben zodat ik mijn DVD-R's ook kan bekijken in mijn DVD speler.

[ Voor 5% gewijzigd door arievh op 25-07-2003 00:47 . Reden: iets vergeten ]

Verwijderd

dit zou je toch even moeten uitproberen. Als je iemand kent met gekopierde dvds ff proberen. Vaak is het wel zo dat de nieuwere dvdspelers veel kunnen lezen en vooral de DVD + jes. Als de dvdspeler min of meer een pcdvdspeler heeft (Vaak bij de goedkopere) kan ie alles. Zo slikt mijn Cyberhome alles, ook gekocht bij mediamark.

• arievh
Jammer genoeg ken ik niemand met een DVD writer. Alleen me oom uit Engeland :D maar ik zit in Nederland dus dat schiet niet op.
Misschien dat iemand hier tovallig deze zelfde DVD speler heeft en een DVD brander.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Als je zegt waar je woont is er misschien wel iemand in de buurt de je kan helpen.

• arievh
Ik woon in Sneek, Friesland (Offtopic => 2 augustus Sneekweek)

[ Voor 26% gewijzigd door arievh op 25-07-2003 12:49 . Reden: typo ]

• arievh
Niemand?!?

Verwijderd

vraag het even na bij de mediamarkt. maar meestal slikken die goedkope van de mediamarkt alles.

Verwijderd

Staat er niks op de doos of in de manual ofzo?
Wordt trouwens wel erg goedkoop zeg, 49 euro...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 17:57 ]

Verwijderd

offtopic: als jij zo gigantisch veel moeite moet doen om een recordable dvd te pakken te krijgen; waarom je dan afvragen of die het eigenlijk wel doet?

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik woon ook in sneek, als jij mij ff kan helpen met mijn huidige scsi probleem zou het wel makkelijk zijn... LOL

• arievh
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:59:
offtopic: als jij zo gigantisch veel moeite moet doen om een recordable dvd te pakken te krijgen; waarom je dan afvragen of die het eigenlijk wel doet?
Moet je me vraag even lezen ;)

==>
Ik ben namelijk vanplan om een DVD brander te kopen en nu wil ik weten welke ik moet hebben zodat ik mijn DVD-R's ook kan bekijken in mijn DVD speler.
<==

• arievh
QSYS schreef op 26 July 2003 @ 17:59:
Ik woon ook in sneek, als jij mij ff kan helpen met mijn huidige scsi probleem zou het wel makkelijk zijn... LOL
FF jouw topics bekeken maar ik vind niks over een SCSI probleem. :/
Dus kan je ook niet helpen :P
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:20:
vraag het even na bij de mediamarkt. maar meestal slikken die goedkope van de mediamarkt alles.
Die lui weten niks, ze zeiden ook dat deze niet regio vrij was, wat ie dus wel is 8)7
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:57:
Staat er niks op de doos of in de manual ofzo?
Wordt trouwens wel erg goedkoop zeg, 49 euro...
Nope, zo slim was ik wel om dat eerst te bekijken voordat ik de vraag ging stellen :P

[ Voor 53% gewijzigd door arievh op 27-07-2003 00:12 . Reden: Nog een quote toegevoegd en beantwoord, zodat ik niet allemaal reply's onder elkaar heb :D ]

Verwijderd

arievh schreef op 27 July 2003 @ 00:03:
[...]

Moet je me vraag even lezen ;)

==>
[...]
<==
oeps, sorry

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
*schop*

was die speler out-of-the box regio-vrij, of zat er een beschrijving bij? In het geval van de tweede, zou je die beschrijving willen posten? Ik kan namelijk niks op vcdhelp over deze speler vinden :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
arievh; 49 euro is echt een koopje. Tot wanneer blijft deze aanbieding? Heb je een internetadres van de fabrikant van deze speler. Of kan je een foto en specs plaatsen? Je hebt mijn interesse wel gewekt...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 20:01
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.