jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
Het fijne weet ik er ook niet van maar ik hoorde inderdaad ook dat je IP pas veranderd als je twee weken niet online bent geweest..
Qua snelheidsverschil weet ik niks.. Heb nu COM21 en zit altijd aan mijn snelheidslimiet dus voor mij zal het weinig uitmaken
Qua snelheidsverschil weet ik niks.. Heb nu COM21 en zit altijd aan mijn snelheidslimiet dus voor mij zal het weinig uitmaken
iemand wel een Terayon modem

(wat zijn ze leuk he!)
(wat zijn ze leuk he!)
Volgens mij zijn er echt wel mensen met een Terayon modem !!!
Verwijderd
jah een vriend van mij heeft er 1.
en die zijn wel sneller want die worden nie eg geblokeerd op snelheid
in het algemeen kan de com21 net zulke snelheden halen alleen heeft UPC die begrenst
en die zijn wel sneller want die worden nie eg geblokeerd op snelheid
in het algemeen kan de com21 net zulke snelheden halen alleen heeft UPC die begrenst
Ik had een paar weken geleden een COM21 (Chello). Dat ging 's avonds zo traag, dus ik ff bellen. Toen heb ik dus die Terayon gekregen. Heb idd wel een dynamisch IP gekeregen, maar die veranderd eigenlijk niet (tenzij je 2 weken offline bent).
Die Terayon is wel sneller dan COM21 hier.
Die Terayon is wel sneller dan COM21 hier.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
maar een beetje sneller of echt dat je zecht....YES !!!
Tis meer stabieler zeg maar, niet echt van die pieken en dalen in je download.
En over dat dynamische ip, bij mij issie nog nooit veranderd, dwz op 1 netwerkkaart. Toen ik een andere netwerkkaart installeerde kreeg ik een ander ip.
Het schijnt gekoppeld te zijn aan je MAC-adres, vandaar.
Kan ook problemen geven zei een helpdesk medewerker, omdat de DHCP-server uitdeeld, en de gateway weer controleert, en je zo in een loop kunt komen, omdat je al een ip hebt.
Iig, een Terayon is stabieler, maar net zo snel als een COM21 in mijn ogen en ervaring.
En over dat dynamische ip, bij mij issie nog nooit veranderd, dwz op 1 netwerkkaart. Toen ik een andere netwerkkaart installeerde kreeg ik een ander ip.
Het schijnt gekoppeld te zijn aan je MAC-adres, vandaar.
Kan ook problemen geven zei een helpdesk medewerker, omdat de DHCP-server uitdeeld, en de gateway weer controleert, en je zo in een loop kunt komen, omdat je al een ip hebt.
Iig, een Terayon is stabieler, maar net zo snel als een COM21 in mijn ogen en ervaring.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ik heb een Terayon modem. De installateur zei dat het ip adres eens in de maand verandert (in elk geval). Maar ja hij kan maar wat zeggen... 
De snelheid van mij Chello verbinding is Super...
De snelheid van mij Chello verbinding is Super...
Pagina: 1