Toon posts:

Info van / ervaring met norrod standaard MX ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt het denk ik wel. Ik krijg dit weekend waarschijnlijk een nieuwe videokaart die gekocht gaat worden bij norrod, en ik denk dat dat een mx gaat worden. Heeft er iemand ervaring of info over de standaard GF2 mx kaart van norrod? Vooral hoeveel ns geheugen...

Alvast bedankt, hATE de bilsplATE.

Verwijderd

Ik heb de MSI Starforce 817 bij norrod gekocht en tot nu toe bevalt hij prima
(6ns) 166/175

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, was dat bij de vestiging in Groningen? Hij staat nl. niet op hun prijslijst op internet... Die MSI lijkt me wel een geinig kaartje, hoeveel heeft 'ie jou gekost? (ALS IK MITS TOCH WEL zo vrij mag zijn om dat te vragen).

Verwijderd

ik heb de Hercules Oem gekocht bij Norrod... (op hcc) echt perfect... maar die MSI vind ik echt een baggerding... slechte beeldkwalitijd.(tenzij de je desktop op 800x600 wil)

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die MSI was alleen op de hcc bij norrod te krijgen dacht ik, heb toen zelf de Helcules dual gehaalt, bevalt prima

die standaard geforce van norrod is een daytona, ken het merk verder helemaal niet, maar misschien heb je er iets aan

Verwijderd

Ik heb de MSI en strak beeld! Gekocht voor 295,- bij Norrod op de beurs, met doos boekje cd, dvd en garantie erbij.

Verwijderd

AAARGGGGHHHHh!!!

Ik hoor Daytona (www.palit.com.tw dacht ik). Ik er eens een TNT1 van gehad. Totaal verrot 2D beeld vanaf 1024x768 en hoger :r. Andere gehaald, precies zelfde prob! Ik denk dat die echt slechte electronica om de GPU heen bouwen!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Ik had ook een beetje het vermoeden dat het een daytona was, temeer daar ik al eens wat van die wazige daytona doosjes in de winkel had zien staan. Ik moet nog ff kijken wat het budget wordt (heb dealtje met vader gesloten etc. ) maar als het een mx wordt is de hercules oem de beste keus denk ik. Nogmaals bedankt voor de reacties.
Pagina: 1