Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Nou het ligt vast aan mij
Greetz
Verwijderd
Niet zo eruitgeratst raampje.
verder nog niet echt heel bijzonder. Maarjah, ik heb er zelf nog helemaal geen raampje in
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Verwijderd
ziet er altijd wel mooi uit om je trotsen te laten zien, processor coolertje en je videokaart-cooler
Hopelijk krijg ik morgen mijn vos32 en dan misschien wel de kast ff bewerken:):)
ik heb nog een stuk plexiglas over. dusse: iemand in de buurt van woerden die een raam wil
zo jah, zeg het maar
ik woon eigenlijk in kamerik maarja: zo'n kutgat... niet eens op een fatsoenlijke landkaart te zien
Verwijderd
Mooi kastje btw (kheb dezelfde;))
FF serieus, 't ziet er zeker niet slecht uit, kdenk dat ik ook maar 's wat ga knutselen...
Heb je verder misschien nog wat temps van voor en na de mod?
voor mod standaard coolermaster met extra fan voor afzuigen van lucht uit heatsink.
idle: geen idee... koetje he
stressed: gem 49 graden
na de mod: arcticooler met delta's d'r op gericht:
idle: 37 a 38 graden (was toch benieuwd
stressed: 40 a 41 graden...
en er zit nog GEEN tim of koelprut op de proc
Verwijderd
Ik zou er trouwens nog een tl buis in gooien als ik jou was.
Vraagje. ga je geen trilling krijgen in het pexiglas door die 2 80mm fans? Lijkt me toch dat het zou moeten gaan trillen/brommen omdat die fans vast zitten aan het pexiglas en dat gaat meetrillen? of niet? ligt dat aan de dikte van het pexiglas?
Ben zelf namelijk ook zo iets van plan in de fjoetjur.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
hey, die ruit zit vast gekit... en die kitrand weet de trillingen goed op te vangen. en daarbij: ik zie nergens trillende lichtweerspiegelingen... gaat goei dusOp donderdag 30 november 2000 02:03 schreef tazzman het volgende:
Ziet er behoorlijk koud uit! Zeker die 2 fans in het pexiglas....dat zie je niet vaak.
Vraagje. ga je geen trilling krijgen in het pexiglas door die 2 80mm fans? Lijkt me toch dat het zou moeten gaan trillen/brommen omdat die fans vast zitten aan het pexiglas en dat gaat meetrillen? of niet? ligt dat aan de dikte van het pexiglas?
Ben zelf namelijk ook zo iets van plan in de fjoetjur.
enne: hier in woerden zit een zaak met allemaal van die lampen en vage dingen, die gaat ik eens even checken
Verwijderd
het restant an die plaat staat nou maar een beetje in de weg hierOp donderdag 30 november 2000 10:36 schreef GeonetiX het volgende:
als je je plexiglas nog kwijt wil, of je wilt samen modden, zeg het maar, dan zie ik wel wanneer ik weer een keer naar dat gat van harmelen kom
laten we gaan modden in de wei! (meteen onwijs lang verlengsnoer
maar goed, zeg het maar wanneer jij wilt, zie ik wel of ik kan
Heb je schuifkappen?
Zoja, hoe combineer jij dat dan met de 2 80mm fans? Zit daar een heel lang verlengsnoer aan, want anders kan je nooit de kap van je pc halen, toch?
Leme know plz want ik heb ook wel belangstelling om zoiets te maken
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
kunnen al die koeien eens zien hoe het echt moetOp donderdag 30 november 2000 11:04 schreef GeonetiX het volgende:
hey, das leuk
laten we gaan modden in de wei! (meteen onwijs lang verlengsnoer)
maar goed, zeg het maar wanneer jij wilt, zie ik wel of ik kan
maarre: voorlopig heb ik 0,0 tijd... heb een familie met 0,0 computerverstand en nou mag ik de helpdesk en td gaan spelen voor ze
ik heb indeed schuifkappen, de fans hebben van zichzelf al lange snoeren, zoals op het plaatje misschien te zien is: ze lopen helemaal naar de bodem van de kast en het stukje verleng snoer zorgt ervoor dat ik de kap tot zeker een halve meter van de kast weg kan zetten... ruimte zat dusOp donderdag 30 november 2000 11:10 schreef Metzie het volgende:
Errug nette casemod.
Heb je schuifkappen?
Zoja, hoe combineer jij dat dan met de 2 80mm fans? Zit daar een heel lang verlengsnoer aan, want anders kan je nooit de kap van je pc halen, toch?
Leme know plz want ik heb ook wel belangstelling om zoiets te maken
Zelfde probleem hiero, en daarbij komt dat ik niet mag lopen van de dokterOp donderdag 30 november 2000 11:36 schreef spooky2 het volgende:
kunnen al die koeien eens zien hoe het echt moeteeuwige melk van ze
maarre: voorlopig heb ik 0,0 tijd... heb een familie met 0,0 computerverstand en nou mag ik de helpdesk en td gaan spelen voor ze
ik kan pas na kerst weer ofzow, wanneer iedereen weer uitgezeurd is om hoe een poeter werkt
mooie casebadge btw
Verwijderd