Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ipaq 5450 gekocht. Heeft iemand ervaring met het updaten van de bios?

En ik heb een nokia 3650 met een gprs abbonnement en die wil ik gebruiken op de 5450, hoe moet dit?

Hoe kan ik de achtergrondafbeelding wijzigen?

Is het mogelijk om foto's van de nokia door te sturen naar de 5450?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ervaring update van de bios, geen probleem gewoon de instructies volgen dan werkt het,

achtergrond kan je wijzingen bij settings>today, dan de achtergrond kiezen (een .tsk file in je windows dir) deze kan je dus downloaden en veranderen naar iets anders

die nokia heeft bleutooth? dan kan je met de bleutoothmanager dat instellen,

* Zwelgje gebruikt Wlan voor het internetten met dat ding :z

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Achtergrondafbeelding wijzigen kun je met de ThemeBuilder van Microsoft.
Dit is wel te vinden op hun site. Voor de rest ben ik je de antwoorden schuldig.

BIOS (oid) heb ik overigens ook geupdate, was heel makkelijk, en is 2 x goed
gegaan zonder problemen (pa heeft ook een). Dikke aanrader! Goeie vooruitgang!

:)

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik heb een ipaq 5450 gekocht. Heeft iemand ervaring met het updaten van de bios?
Upgraden van je BIOS is niet zonder risico. Ik heb toevallig vandaag mijn 5450 geupgrade van PocketPC 2002 naar Windows Mobile 2003, maar ik een aantal keer gelezen dat het ontzettend fout is gegaan - hetgeen resulteert in een iPAQ die nergens meer op reageert (ook een harde reset gaat dan niet meer). Bij mij ging het goed, maar het kan dus goed fout gaan.
En ik heb een nokia 3650 met een gprs abbonnement en die wil ik gebruiken op de 5450, hoe moet dit?
Zie http://www.pocketpcclub.nl en hun forum.. instellingen afhankelijk van je provider. Er is in elk geval wel het een en ander over te vinden.
Hoe kan ik de achtergrondafbeelding wijzigen?
Start > Settings > Today > Appearance. Daar kun je een willekeurig plaatje gebruiken dat je eerst naar je iPAQ moet verplaatsen.
Is het mogelijk om foto's van de nokia door te sturen naar de 5450?
Je iPAQ is geen telefoon, dus je zult het via Bluetooth of Infrarood moeten doen. Overigens weet ik niet of dat lukt, maar ik heb met Bluetooth al wel bestanden tussen iPAQs verstuurd zonder problemen.

[ Voor 2% gewijzigd door Tinto op 24-07-2003 22:58 . Reden: minor edit. ]

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor deze antwoorden, hier kom ik al een stuk verder mee. hij is nu bezig met het updaten van de bios. maar dit kan 90 minuten duren.

en over pocket pc 2003 moet je daarvoor betalen of is dit gratis te downloaden?

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 23:13:
thnx voor deze antwoorden, hier kom ik al een stuk verder mee. hij is nu bezig met het updaten van de bios. maar dit kan 90 minuten duren.

hangt er vanaf wanneer je hem hebt gekocht, voor bepaalde mensen is ie gratis voor anderen niet

23mei/23 september... dan is ie gratis anders niet

Verwijderd

zwelgje schreef op 25 July 2003 @ 07:07:
[...]

hangt er vanaf wanneer je hem hebt gekocht, voor bepaalde mensen is ie gratis voor anderen niet

23mei/23 september... dan is ie gratis anders niet
Hoe kom jij hierbij dan? Zie namelijk ook mijn topic:
HP iPAQ 5450 upgraden naar MS Mobile 2003

:/

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 23:13:

Zoals Zwelgje inderdaad correct opmerkt is een upgrade naar Windows Mobile 2003 gratis mits de aanschaf na een bepaalde datum is heeft plaatsgevonden. Ikzelf heb WM2003 ergens gedownload, omdat ik geen zin had om te wachten tot HP Nederland eindelijk eens wat van zich laat horen. :z

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht maar ik kan nergens vinden waar ik Windows Mobile 2003 kan downloaden.
zou iemand mij die link willen geven of mailen?

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 15:39:
Ik heb gezocht maar ik kan nergens vinden waar ik Windows Mobile 2003 kan downloaden.
zou iemand mij die link willen geven of mailen?
je kan hem niet downloaden :z

je moet hem bij een authorized hp reseller bestellen dan is ie begin augustus leverbaar

Verwijderd

Topicstarter
mboots: Ikzelf heb WM2003 ergens gedownload, omdat ik geen zin had om te wachten tot HP Nederland eindelijk eens wat van zich laat horen.
Dus het is wel mogelijk om het te downloaden, maar waar??

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 11:34:
[...]

Dus het is wel mogelijk om het te downloaden, maar waar??
kazaa, emule enzo

maar das niet officieel natuurlijk :z

* Zwelgje heeft hem ook wel liggen (onofficieel) maar gaat toch de ppc2003 versie kopen bij een dealer, want hij heeft een supportpack van 3 jaar op die ipaq die hij niet wil verliezen...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er al iemand een 5450 werkend met bluetooth van nokia 3650? ik kan wel data versturen maar gprs krijg ik niet aan de praat. iemand een oplossing hiervoor?
Pagina: 1