Toon posts:

xeons in een proliant 7000 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een proliant 7000 gekocht en daar zitten 4 pentium pro 200 processoren in. nu vroeg ik mij af of ik daar dus xeons in kan zetten, dus een ander soort deel van het moederbord. er zitten namelijk 2 delen moederborden in. 1x voor de pci sloten en 1x voor de 4 pentium processoren en voor het geheugen.

ik heb een winkel in america gemaild en die gaven aan dat het kon en gaven mij deze details :

Part Number: 312256-001
Description: compaq xeon proc board for the proliant 7000

nu lijkt het erop dat dit een processor kaart is die je normaal vindt in proliant 2000 enz en ook sommige prosignias. Van iemand anders hoorde ik dat je dus verschillende soorten proliant 7000 heb waar wel van die gleuven in zitten.

ik twijfel dus nog mede omdat ik niet meer gegevens kan vinden over dat partnummer enz.

weet iemand dus of dit kan en/of waar ik informatie over dat part kan vinden want compaq zal toch wel ergens al die part info moeten hebben

het spijt me als dit een btje onduidelijk is

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 21:47:
...
weet iemand dus of dit kan en/of waar ik informatie over dat part kan vinden want compaq zal toch wel ergens al die part info moeten hebben
Bellen/mailen met Compaq? Als je hen het exacte serienummer van het mobo in je 7000 meldt, zullen zij heus wel kunnen zeggen of er Xeons in kunnen.

LinkedIn
Instagram

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

je vorige topic: proliant 7000 vraagje
is net op slot gegaan.
Lees ook ff: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En no offens, maar als ik zie hoe snel je posts dicht gaan, denk ik dat je op GoT misschien wel fout zit

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

The_Eagle schreef op 24 July 2003 @ 21:55:
je vorige topic: proliant 7000 vraagje
is net op slot gegaan.
Lees ook ff: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En no offens, maar als ik zie hoe snel je posts dicht gaan, denk ik dat je op GoT misschien wel fout zit
Niks aan toe te voegen. Als je het met een slotje oneens bent dien je eerst contact op te nemen met de mod die het dicht deed (in dit geval BalusC) en als je daar niet uitkomt evt met de Bemiddelaar contact op te nemen.

In geen geval is een nieuw topic openen zonder ook maar enige extra werk de juiste gang van zaken. Die gaat per definitie dicht en krijg je weer een streep bij je naam :/

Bij deze...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.