The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik ga dit in de gaten houden, ben benieuwd of het wat opleverd.
...
zie er ook geen donder van
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Bovendien is niet iedereen even kleurgevoelig, wat het nog lastiger kan maken.
Verwijderd
Dit ziet er iig op mijn monitors op brakke settings al beter uit als de default style:
De kleurcode #00084A wordt ook gebruikt voor de signature, imo kun je die dan ook beter wijzigen om een éénduidiger stylesheet te behouden....
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| .signature { font-size: 10px; color: #00084A; a.forum { color: #00084A; text-decoration: underline; } a.forum:visited { color: #000000; text-decoration: underline; |
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 00:10 ]
edit: nu je het zegt, een heel miniem verschil. Zou mooi zijn als het duidelijker was ja. Al onthoud ik wel welk topic k gezien heb en welk niet
[ Voor 44% gewijzigd door DinX op 26-07-2003 14:37 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
ja topic wel, maar ik noem als voorbeeld bv een Lekkere (jonge? :9) meiden topic deel ?? uh ik bedoel En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 37DinX schreef op 26 juli 2003 @ 14:36:
Zie je verschil dan tussen de topic-titels die je al gezien hebt en die je nog niet gezien hebt
edit: nu je het zegt, een heel miniem verschil. Zou mooi zijn als het duidelijker was ja. Al onthoud ik wel welk topic k gezien heb en welk niet
op m`n illyama AS4314UT zie je t verschil ook niet....
Ja, die grote vlakken bovenin t topic wel ja...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
~ 70.000 users met net zo veel meningen maakt het lastig om het iedereen naar de zin te maken, wat dat betreft
yup, tenzij er 70.000 verschillende templates zijnNegotiator schreef op 11 augustus 2003 @ 20:32:
~ 70.000 users met net zo veel meningen maakt het lastig om het iedereen naar de zin te maken, wat dat betreft
alhoewel ik het verschil prima zie op zowel mijn tft van mijn laptop als op mijn "normale" scherm. Zolang de tekst maar leesbaar is vind ik alles best. Ik kan me nu niet echt druk maken over de kleur van een link, zolang het maar duidelijk is dat het een link is. Daarnaast kan je in de meeste browsers dat soort settings overrulen enzo
1) Zoals het nu is, is het goed
2) Veranderen!
3) Geen mening
Wellicht op de FP
...
Je kan niet iedereen tevreden hebben. Sommige mensen wilden Topix ook terug na de overstap naar React, en dat ging ook niet door.Negotiator schreef op 11 augustus 2003 @ 20:32:
Tja, dit is heel moeilijk hoor, als dit wordt aangepast zijn er weer mensen die het beter vonden zoals het was, er is een groep die vind dat zowel het nieuwe als het oude nix is en het weer anders moet, en met een beetje mazzel is er ook nog een etnische minderheiddie inderdaad blij is met de verandering.
Verder is het zo een klein verschil, als het aan mij lag was het nu al gedaan
Korte manual:
(1) maak sheet met bijvoorbeeld
1
2
3
4
5
6
| a { color: #FF0000 !important; } a:visited { color: #FFFFFF !important; } |
(2) Kies in IE* Tools > Internet Options > General > Accessibility > User Style Sheet > Format documents using my style sheet en Browse naar het sheet van (1). Sluit (al) je browservenstertjes.
(3) Restart & rejoice!

Suggestie voor de crew: publiceer een lijst met de voor anchors gebruikte classes ("messagelink" en "forum", kon ik zo snel terugvinden; er zijn er vast meer) zodat de echte tweaker zijn eigen GoT-experience aan mekaar kan proggen. Alhoewel, echte tweakers hebben dit natuurlijk al geregeld
*: IE manual only: Mozilladepten en Operaficionados zijn doorgaans prima in staat om zoiets zelf uit te zoeken.
...en dan ga ik nu ff snel dat ding weggooien, want ik zit hier schele koppijn te ontwikkelen.

Kleurtje! Giechel
[ Voor 15% gewijzigd door Rataplan op 12-08-2003 02:29 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dus ? Kijk nog maar een keertje goed dat sticky door..decramy schreef op 17 August 2003 @ 18:19:
maar een mod/admin heeft nog niet ingestemt dat het gaat gebeuren. Vandaar dat ik dit toch nog even in de aand8 wou plaatsen...
Het enige wat je op deze manier voorelkaar krijgt, is dat het nog lager op de eventuele to-do-list komt te staan..
Verder is dit ook niet zo hemelschreiend, dat het perse nu moet gebeuren, er zijn zat dingen die eerst de aandacht vragen van de tpl-figuren, voordat dit aan de orde is.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zo kan je het helemaal naar eigen wens maken zonder dat er iets op GoT hoeft te veranderen voor anderen. Er zijn namelijk altijd twee kanten waaraan mensen staan, de één wil het wel veranderd zien, de ander niet.
Dit is een 'perfect' probleem om het zo maar even te zeggen, iedereen kan het voor zichzelf bepalen namelijk.
The devil is in the details.
Dit topic is gesloten.
![]()