Toon posts:

Multiplayer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:'( Hallo ik zal me eerst even voorstellen mijn nickname is Gadinorex.
en ik heb een probleem.

Bij ons is onlangs een thuisnetwerkje aangelegd met ADSL tussen 3 computers
De hoofdcomputer heeft windows ME ikzelf heb 98SE en mijn broertje XP.
alles werkt perfect op het multiplayer gebied na. IK kan gewoon niet multiplayeren.
omdat welk spel ik ook installeer er altijd wel een of andere foutmelding komt zoals
SERVER CONNECTION TIMED OUT. welk programma ik ook gebruik of het nu all seeying eye of gamespy is de spellen doen het niet.(via het internet doen ze het niet via LAN wel). IK heb geen firewall ook Norton heb geuninstalleerd maar het helpt allemaal niks. o ja gamespy zeurt heel de tijd dat mijn interne en externe ip verschillend zijn maar ze zeggen niet hoe je dat moet veranderen.

IK hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben al dagen op internet aan het zoeken en met de netwerk intstellingen aan het rommelen.

PS ik heb de FAQ doorgelezen maar ik kan helaas geen duidelijk antwoord vinden

Alvast bedank(hoop ik)
een jongen die graag wil multiplayeren

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18
Heb je ook al een keer getest in het spel zelf via multiplayer de list op tevragen en te connecten op een server???

[ Voor 72% gewijzigd door Pascal op 24-07-2003 21:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
o.a Medal Of Honor

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bijna alles gebropeerd windows opniew installeren enzo en om op je vraag in te gaan ja dat heb ik ook gebropeerd

Verwijderd

je hebt zeker het Multi-PC modem (Routermodem) ??
Deze modem heeft ingebouwde firewall.

Als je dat modem heb moet je wat poorten open gaan zetten bij je routermodem.

Gebruik de search.

poortmapping

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 15:01

HellFish

Hang The DJ

Als het over die modem gaat, die heb ik ook.
Je kan er niet appart poorten openzetten, maar wel de firewall voor een bepaalde computer afzetten, dat kan nogal eens helpen.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Kan met de 510v4 dus wel hebben we het over dat multi pc modem ?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik een ethernetkaart inplaats van een modem en het enigste spel wat het tot nog toe heeft gedaan is medal of honor spearhead maar MOH zelf werkt absoluut niet.

mijn kaart is een 3com etherlink 10/100

Verwijderd

Hoi,
Gebruik je een software router op de hoofd-pc of een hardware router om je internet te delen ? Daar daar zit het em namelijk in...

Ik gebruik nu een hardware router, daarvoor gebruikte ik Sygate Home Network (software router geinstalleerd op één pc) en bij mij werkt alles perfect (All Seeing Eye, Soldier of Fortune2 Multiplayer etc..)

De router (software of hardware maakt niet uit) moet een aantal features bezitten om dit mogelijk te maken zoals 'Statefull packet inspection'.

;)

• raymonvdm
Ik gebruik een Speedtouch 510v4 als SIPSPOOF BRIDGE met daarachter een Win2k Server met Winroute 5 die deeld via een DLink DFE570 nic met 4 intel 10/100 kaarten.

En ik kan gewoon met paps lekker mohaa spelen zelfs als m`n zussie meedoet. Dus gewoon met z`n 3e.

Heb trouwens een 1536/256 KPN Abbo ook met die speedtouch in NAT router kon ik gamen.

Verwijderd

Ik kan met mijn Speedtouch ook gewoon gamen op internet zonder extra poorten los te zetten (NAT).

En heb je dit probleem alleen bij Medal of Honor?

Want als je bij Medal of Honor de verkeerde versie hebt geinstalleerd krijg je de SERVER CONNECTION TIMED OUT melding namelijk ook.

En probeer ook even een spel te starten vanuit het spel zelf en niet vanuit gamespy.

• raymonvdm
Maar hij heeft het over meerdere spellen.

[ Voor 175% gewijzigd door raymonvdm op 24-07-2003 22:50 ]

Verwijderd

Ik zie het......

Dan is het wel handig dat ie even vermeld welke type modem hij daar heeft.

En dan zou je toch even poorten moeten gaan instellen en kijken of het dan wel werkt

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

mohaa updaten naar 1.11 :?

als je 1.0 (standaard van CD) gebruikt, zul je nergens kunnen inloggen , omdat praktisch alle servers 1.11 zijn :)

zeker als je de server wel kunt pingen! :)

edit:
zie dat iemand dat ook al zegt |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Rebels op 24-07-2003 23:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
IK heb versie 1.11 van MOH en een 3com etherlink 10/100 netwerkkaar en maak verbinding via de computer van mijn pa...
Pagina: 1