blup
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
1
2
| [b]Spoiler:[/] (selecteren om spoiler te zien!) [table border=0][tr][td bgcolor=#000000]"Spoiler"[/td][/tr][/table] |
Edit: Tekst dus in plaats van "Spoiler" doen.
[ Voor 19% gewijzigd door The Will op 24-07-2003 21:41 ]
There is no magic.
| Bij Carla, pak de naald+draad (bij de witte laarzen) en fix de stukke bal daarmee. Gebruik dan de blaasbalg om 'm op te blazen. |
Verwijderd
hoe bedoel je dat ? ik mag toch aannemen dat iedereen hier kan posten als ie ergens vast zit, dan kan het dus wel een groot topic worden. je wilt toch zeker niet 100 topics over 1 spel? of begrijp ik het nu niet?White Dust schreef op 24 juli 2003 @ 21:25:
Even voor de duidelijkheid, dit is geen groot topic. Alle problemen in SPV worden appart besproken!
Wil je geloven dat je niet de eerste bent die dat denkt (100den 'ik zit vast' topics), en kijk eens in SPV, is er nog niet van gekomen.Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 22:07:
[...]
hoe bedoel je dat ? ik mag toch aannemen dat iedereen hier kan posten als ie ergens vast zit, dan kan het dus wel een groot topic worden. je wilt toch zeker niet 100 topics over 1 spel? of begrijp ik het nu niet?
Spielerij was ooit gesplitst om de grote discussie topics in SGD te houden en apparte problemen topics in SPV en dat gaat nu niet veranderen
Nu weer ontopic graag!
Spoiler: (selecteren om spoiler te zien!)
| blaasbalg waar? |
blup
| Huis van de creeps die je ontvoerd hebben, vtak bij de deur. |
[ Voor 3% gewijzigd door Sprite_tm op 24-07-2003 23:59 ]
Verwijderd
| Wat moet ik nu doen als ik uit dat hutje ben waar ze me hadden opgesloten? Ik heb de bal opgeblazen, ik heb de legerhelm, ik heb de pinda's,kogelriem zonder kogels (pinda's?),bout voor treinrails,zonnebril al met olie bewerkt, stofzuiger, pil, deurknop met bout gecombineerd..iemand een kleine hint? |
lama, ben er al uit
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 10:25 ]