[P4 Koeling] Waar "retention mechanism" (oude) te halen?

Pagina: 1
Acties:

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Ik heb het volgende "probleem":

Ik heb een mobo gekocht met het volgende "retention mechnism":

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/ABIT/BD7-RAID/BD7-Socket.jpg

De koeler die ik echter heb (uit een Dell) is passief en past niet op dit rekje. Ik heb namelijk andere clips er bij die hier niet op passen. Ik heb begrepen dat Coolermaster (en andere misschien ook) voordat deze vierkante box mechanism's uit kwamen er alleen plastic strips gebruikt werden waar mijn clipje wel op past.

Mijn vraag dus: waar kan ik die 2 plastic strips nog krijgen of wie heeft ze nog voor mij zodat ik mijn huidige (passieve) koeler met de clips kan blijven gebruiken. In Utrecht heb ik al bijna alle winkels gehad.

Het gaat dus om de plastic strips die op de plaatjes te zien zijn bij de bevestiging van (in dit geval) dat type koeler: http://www.thermaltake.co...ations/installtwafr02.htm

[ Voor 15% gewijzigd door sjares op 24-07-2003 20:32 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 21:56
mischien een (duurdere) omweg, maar mischien kun je die cooler die op die plaatjes staat kopen, en dan daarvan de bevestigingsstrips gebruiken voor je eigen cooler? :)

• sjares
Crash-Override schreef op 24 juli 2003 @ 20:34:
mischien een (duurdere) omweg, maar mischien kun je die cooler die op die plaatjes staat kopen, en dan daarvan de bevestigingsstrips gebruiken voor je eigen cooler? :)
Die dingen zijn echt te oud en ik weet niet eens of je die plasticjes er wel bij zitten...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 21:56
owh, ok
was maar een ideetje :)
vond die cooler namelijk wel wat op de Orb lijken (maybe issie toch nog ergens 2e hands te scoren? je kunt er V&A op tweakers.net eens op napluizen en zelf eventueel een advertentie plaatsen :) )
succes iig

• sjares
Zou het kunnen zijn dat die platic clips van een Socket 423 zijn en worden die dan ook bij de koelers zelf geleverd?