Office Serial achteraf 'opzoeken/terug vinden'

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:01

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Omdat mijn vorige draadje was gesloten, hierbij een nieuwe met meer uitleg.

Ik heb als systeembeheerder op een aantal machines een slipsteamed office gestalleerd. Bij het maken van mijn slipstream cd heb ik tijdens de installatatie de cd-key opgenomen en deze wordt dus automatisch mee geinstalleerd. Ik hoef deze dus niet steeds in te voeren maar het nadeel is dat ik dus niet meer kan zien welke keys mee zijn geinstalleerd.

Nu moet ik weten op welke machines welke key is mee geinstalleerd, omdat het een beetje een rommetje wordt en ik dus wil uitzoeken welke machines met welke keys zijn voorzien. Nu ben ik op zoek naar een methode waarbij ik kan terug zien welke key aan welke machine hangt. Ik doe hierbij geen warez request!! Want op de machine staat office al reeds geinstalleerd. Alleen weet ik niet meer welke key aan welke machine hangt.

Voor Windows XP zijn er tooltjes zoals key changer maar voor office ben ik deze nog nergens tegen gekomen.

Kan iemand mij hier bij helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door Erhnam op 24-07-2003 20:15 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

• NEn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-06 12:40

NEn

Zekersteweten

Halverwege je post wilde ik je aanraden om idd op een "verboden" website een nog veel "verbodenener" tooltje te downloaden om dit eventjes uit te pluizen, maar aangezien ik je dat niet mag aanraden, raad ik je dat niet aan, en wijs ik je enkel op de mogelijkheid >:)... Maar dat gaat dus nie werken,

moelijke oplossingen:
* Bel/mail/schrijf microsoft (kweet alleen niet of dit een sirrieuze optie is (nofi))
* Misschien kun je uit de CD de key aflezen? (Als je Office CD's hebt met reeds ingevulde key staat deze meestal gewoon in de setup.ini (was bij office 2000 zo iig)
* Misschien helpt een registersearch (maar waarschijnlijk heeft dit nie echt veel zin (XP key staat ook nie in je register))
* maak een nieuwe CD met een key die je wel onthoud, en installeer deze over de oude office heen, het is iets rommeliger, maar je weet iig wèl welke pc welke key heeft...

Succes ermee!

[ Voor 11% gewijzigd door NEn op 25-07-2003 01:37 ]

-- Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk --