SMC 7404BRA Modemrouter Print Server Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Ik heb vandaag een SMC 7404BRA(-EU) Router met ingebouwd ADSL modem gekocht. Na het lezen van de Manual en het opzoeken van VPI, VCI en DNS gegevens met behulp van de Zonnet Site en GoT werkt alles na behoren :) , behalve 1 ding.

Deze Router heeft ook een ingebouwde printerserver.

Hiervoor krijg je een CDtje met daarop de Print Server Port Monitor.

Volgens de handleiding installeerd deze een TCP/IP Protocol met een Castelle PTP Port. Ik run de Setup en dan installeerd er wat maar ik krijg niet het menutje van de software wat er in de handleiding wel staat.
Als deze Software werkt kan ik een printer toevoegen en dan staat deze poort tussen het lijstje poorten als COM1/2/3 en LTP e.d.

Nu de vragen: Heeft iemand misschien dit zelfde stukje software en waarbij het wel werkt. Dan kan ik dat ding aan de gang krijgen.

Hoe krijg ik dit op een andere manier aan de gang? Werkt dit niet onder WinXP Prof? Andere protocollen of poorten waarmee het wel wertk?

Ik heb al een uur zitten Googlen. En gezocht naar software op de site van SMC maar kan niks vinden. WTF :?

Instellen via de Router zelf heeft geen zin want hij sluist dit zelf al door naar de LTP poort op de Router. Dus in zn HTTP menuutje config'en heeft geen zin.

Verwijderd

ik heb deze router ook, maar dan de isdn versie.
het probleem is dat de printserver simpelweg geen bi-directionele printers ondersteunt.

zie ook dit topic: [rml][ ADSL Modem] SMC 740x BRx serie[/rml]

ps: ik had smc er een mailtje over gestuurd, maar heb nooit antwoord gehad.