Ik heb dus eergister een schone install van XP gedaan... 2 dagen lang aan het configgen en installeren geweest, en nu is opeens mn dvd-speler zoek geraakt... Ik kan m onder Apparaatbeheer niet vinden, en er bestaat ook geen drive-letter meer voor... Alleen mn brander is nog wel te vinden...
Wat ook typisch is, ik heb een IDE-tool geïnstalleerd van VIA, en daarop zie ik de schijf WEL hangen! Keurig op IDE0, master... Maar windows snapt er helemaal niets meer van! Ik heb al verschillende topics doorgekeken, registersleutels gecheckt of die bestonden om vervolgens te verwijderen (bestonden zelfs niet eens), ide controller eruit gegooid en opnieuw geïnstalleerd, VIA IDE drivers geïnstalleerd... totaal GEEN resultaat...
Mijn config:
- Abit K7RA (kt266a bordje)
- DVD (primary master)
- HD (primary slave)
- CD-RW (secondary master)
Het bord heeft GEEN raid... Iemand enig idee? Want het heeft namelijk wel gewerkt!
Wat ook typisch is, ik heb een IDE-tool geïnstalleerd van VIA, en daarop zie ik de schijf WEL hangen! Keurig op IDE0, master... Maar windows snapt er helemaal niets meer van! Ik heb al verschillende topics doorgekeken, registersleutels gecheckt of die bestonden om vervolgens te verwijderen (bestonden zelfs niet eens), ide controller eruit gegooid en opnieuw geïnstalleerd, VIA IDE drivers geïnstalleerd... totaal GEEN resultaat...
Mijn config:
- Abit K7RA (kt266a bordje)
- DVD (primary master)
- HD (primary slave)
- CD-RW (secondary master)
Het bord heeft GEEN raid... Iemand enig idee? Want het heeft namelijk wel gewerkt!