Vage hits op Google

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34

liberque

Vrijzinnig!

Topicstarter
Zo nu en dan google ik op mijn nickname (liberque) om te kijken welke hits het geval allemaal tevoorschijn tovert.

Echter deze keer zag ik een hit staan met de tekst : "Liberque bracht ons op de hoogte van dit nieuwtje" hetgeen overduidelijk uit een Tweakers.net artikel komt. Op deze website stond enkel een grote ENTER knop die linkte naar een webwinkel in Nederhorst - Den Berg. Ik negeerde het verder..

Echter nu kijk ik nog een keer (maandje later) en nu zie ik vanaf pagina 5 in totaal al 12 websites die naar deze webwinkel doorlinken met dezelfde hittekst. Als ik de bron van zo'n "ENTER" pagina bekijk zie ik enorme ritsen met teksten afkomstig van Tweakers.net. Bij sommige kan je de bron direct kijken, bij anderen is deze bron alleen nog te bezichtigen via google cache.

Het gaat om: www.betonwerken.nl, www.i-markt.nl, www.gaar.nl, www.72dpi.nl, www.media-solution.nl, www.ivoor.nl, www.betonbehandeling.nl, www.cementgroothandel.nl, www.deja-vu.nl, www.auto-electronica.nl, www.digitalphotography.nl en www.uiver.nl allen linken door naar www.digitalrevolution.nl

Zal wel niks zijn natuurlijk maar het is op zijn minst opmerkelijk.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Beetje lamme manier om meer hits te krijgen. Ik zie het echter alleen nog maar in Google's cache staan en niet op de 'sites' zoals ze op dit moment online staan. Als ze ze zelf al hebben weggehaald kunnen wij er verder weinig aan doen natuurlijk :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34

liberque

Vrijzinnig!

Topicstarter
Och... ik stuur wel ff een mailtje naar Google... perhaps dat ze de ranking aanpassen, die staat immers ook al op 5 :)

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07

pietje63

RTFM

lol, in de header
<META NAME="description" CONTENT="Levering met acceptgiro binnen 24 uur. Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service, Service">
ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij maakt het niet uit of jet het woord 'Service' 1 of 25x in de header zet

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

/kick

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.