Toon posts:

[msn]ingebroken zonder te merken?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Euhm, ik zit met een probleempje. Het zit zo gister had ik een msn gesprek met iemand, en opeens veranderde diegene naar iemand anders. Dus ik d8 dat ik met pers1 aan het praten was. En opeens na een opmerking bleek dat het pers2 was. Nu ging ik vandaag weer tegen pers1 praten en volgens haar werd zij eraf gegooid, op het moment dat 'pers2' vaag begon te doen.

Maar wat ik nog zeker weet is dat zij tijdens dat gesprek niet offline en online is gekomen. Omdat ze niet zo voorzichtig is met haar w8woord zijn er een aanta mensen die haar w8woord hebben. En is het dus mogelijk dat er iemand anders heeft ingelogdm je zou dan zeggen dat de usericon(een foto van haar) zou veranderen in zon standaardding, maar neej hoor.

Heel de tijd lang stond haar foto rechtsboven(msn6). Ze zweert nu zelf dat zij het niet was(gesprek met pers2 was niet bepaald een leuk gesprek).

Aan de ene kant ken ik haar wel lang genoeg om haar te vertrouwen, maar aan de andere kant weet ik het echt niet. En het vreemde was dat pers2 meteen wist waar ik en pers1 over hadden. Ik heb naged8 over mogelijk een trojan of keylogger, maar als zijn dan op haar msn zou moeten komen zou ten 1ste haar usericon moeten veradneren en zou ze effe offline moeten gaan en dan weer komen. Wat denken jullie........

Ze zweert dat zij het neit was en dat zij in de tussentijd niet op msn kon. Ze werd erafgegooid en kon er niet meer op.

[edit]
Ik wil nog eens benadrukken dat ik haar met mn ogen dicht zou geloven als ik niet aan de usericon had ged8. Want ik vertrouw dr!

[edit2]
wat ik met opeens afvraag, zou het een lek in msn 6 kunnen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 18:59 ]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18

m0nk

16-09-2003 15.15

Mischien handig om wat [ENTER]'s te gebruiken zodat de tekst een beetje leesbaar wordt...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
owk, gedaan :+

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als iemand anders haar wachtwoord heeft en haar msn wil gebruiken kan die toch ook zo een foto van haar ernaast plakken, zou ws dan toch een bekende zijn..? :?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 15:06

DUX

blijft ook nu voor Oranje

m0nk schreef op 24 July 2003 @ 18:56:
Mischien handig om wat [ENTER]'s te gebruiken zodat de tekst een beetje leesbaar wordt...
offtopic:
Als je dan toch bezig bent, het nummer 8 wordt gebruikt in getallen niet in woorden waar het stukje "acht" in zit....

Ik weet niet, zou me niet verbazen als het min of meer een grapje is...

[ Voor 14% gewijzigd door DUX op 24-07-2003 19:05 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:09

LauPro

Prof Mierenneuke®

Je bedoeld MSN Messenger ;)
Btw: het hele MSN Messenger-protocol is plain text, iedereen (bijvoorbeeld je buurman) kan je wachtwoord (of een hash daarvan) achterhalen.

[ Voor 24% gewijzigd door LauPro op 24-07-2003 19:07 ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
@ Sequence
dat kan, maar het was de eerst keer dat er werd 'ingebroken'(voor zover bekend) en pers1 en pers2 hebben ruzie met elkaar. Lijkt me eik niet waarschijnlijk, maar het zou kunen. Maar hoe weet ze dan waar wij het over hadden?? Dat ze zo doorgaat in ons gesprek

@ DUX
daar ben ik eik ook bang voor, maar waarom doet ze dan zo moeilijk, zou ze normaal niet doen. K ben een beetje hopeloos :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 19:09 ]

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:09

LauPro

Prof Mierenneuke®

Dr HenDre: als je blijkbaar belangrijke gesprekken voert doe dat dan niet via de MSN Messenger Service, dat is echt zo onveilig als de pest want iedereen die aan dezelfde HUB zit (geval bij o.a. Chello), router beheert etc kan zo meelezen.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

LauPro schreef op 24 juli 2003 @ 19:06:
Je bedoeld MSN Messenger ;)
Btw: het hele MSN Messenger-protocol is plain text, iedereen (bijvoorbeeld je buurman) kan je wachtwoord (of een hash daarvan) achterhalen.
Dacht het niet...het wachtwoord word met MD5 ge-encrypt en verstuurd.

Verwijderd

Topicstarter
maar zowel pers1 en pers2 zijn comp leek ;)

@Andre
dat dacht ik dus ook, maar wist neit zeker dus zei maar niks

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 19:12 ]

• Sequence

Sequence

Online marketing

pers1 en 2 hebben dus ruzie, maar blijkbaar kennen ze elkaar goed genoeg om te weten waar het over gaat... dusseh maybe dat het daar aan ligt?

en idd al is het nog zo makkelijk, belangrijk spul over msn is niet de verstandigste manier... zowel qua veiligheid als qua intrepetatie van woorden zonder gezichtsuitdrukking

[ Voor 39% gewijzigd door Sequence op 24-07-2003 19:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je, volgens pers1 heeft pers1 pers2 al heeel lang niet meer gezien of gesproken. Of bedoel je dat niet?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 10:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het kan ook via een remote control programma wat pers1 per ongeluk heeft geinstalleerd waardoor pers2 (en misschien ook anderen) de computer van pers1 volledig kunnen overnemen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Sequence

Sequence

Online marketing

al aan gedacht gewoon te vragen hoe ze wist waar het over ging?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Waar gaat dit over?

Alle gekheid op een stokje... ja, als je je wachtwoord aan derden geeft dan is het mogelijk dat iemand inlogt onder haar account. Hoe dat dan precies zal gaan? Geen flauw idee, waarschijnlijk zoals jij het beschrijft. Hoe dan ook, dit is meer een 'lieve Mona' topic, je zegt haar te vertrouwen, doe dat dan ook ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.