Probleem met Mycom bluetooth-dongle

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-08 15:41
Ik heb vandaag de Mycom bluetooth dongle gekocht, en zit met een probleem. Ik heb hem zonder problemen geinstalleerd enzo, maar ik heb nu rechtsonderin een icoontje dat de kabel voor de bluetooth-verbinding niet is aangesloten. Welke kabel?? Ook geeft ie aan als ik in het configuratiescherm kijk bij "Bluetooth configuratie", en dan bij hardware, dat het geselecteerde apparaat niet goed werkt. Maar als ik bij "Mijn bluetooth locaties" kijk en dan bij "apparaten in bereik", dan zie ik mijn t68i en s55 wel gewoon staan. Ik kan ook van de s55 een foto naar mijn pc sturen, en vanaf de t68i kan ik mn visitekaartje naar mijn pc sturen. Wat betekent de melding "kabel niet verbonden" dan? Het lijkt gewoon allemaal te werken voor zover ik het kan zien.

Verwijderd

Dit betekent gewoon dat er geen andere computer is waarmee hij tegen kan netwerken zeg maar ;)

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 11:55
Je BT-software/driver zal waarschijnlijk een (virtuele) netwerkadapter installeren. Via Netwerk en inbelverbindingen zou deze zichtbaar moeten zijn (Bluetooth network o.i.d.). Zoals Hanzwortel zegt kan hij blijkbaar geen ander BT-apparaat (met netwerkmogelijkheden) vinden. Je virtuele kabel is dus niet verbonden. Zelf heb ik die netwerkverbinding gewoon uitgeschakeld omdat ik hem toch niet gebruik.