Windows.NET 2003 ADS Corporate Final Release

Pagina: 1
Acties:

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04 18:21

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Is het bij jullie bekend dat er een onderdeel in dit OS zit wat je systeem in sommige gevallen ontzettend kan vertragen, zodat er in eerste instantie een onwerkbare situatie ontstaat en dat je dat dan kan uitschakelen zodat het OS weer sneller is. Dit ervaar ik namelijk op mijn systeem. Ook na een schone installatie op een kale hd (AMD Duron 1300, 512mb ram, 50 gb, deze config heeft altijd supersnel gedraait met de toen nog bestaande betaversie build 3663, versies daarna uitgekomen hadden dit probleem). Het gaat dus om de final release!!! Weet iemand hier een oplossing voor, want ik zou graag willen dat mijn ICS NAT Router/Server PC die dus de kabelverbinding binnenshuis deelt, voorzien wordt van dit OS. Graag jullie deskundige mening.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

The Wizzard

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• Kix@$$
  • Laatst online: 21-05 11:09
Ik heb hem hier draaien maar hier draait hij gewoon snel.
Heb je wel de DirectX en de Hardware accelleratie van de vga kaart weer aangegooit?

En hoeveel geheugen heb je :? Niet goed gelezen |:(

P.s. check ook ** Policy m.b.t. topics over Windows 2003 server ** als je dat nog niet had gedaan :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Kix@$$ op 24-07-2003 18:50 ]

• TheWizzard

TheWizzard

Topicstarter
Zoals vermeld is dit 512mb. Hardwareacceleratie van de vga moet ik ff naar kijken, maar ik betwijffel of het daaraan ligt, maar goed, ik sta voor alles open dus ik ga daar nu ff naar kijken, moment.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

weer zo'n noob die ICS op een server implementeerd sorrie hoor maar er zit RRAS op zo'n machine wat vele malen beter werkt.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
Probleem komt me bekend voor...

[rml][ win2k3] probleem met upgraden beta *[/rml]

Zegt dat topic je niks? :/

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

mutsje schreef op 24 July 2003 @ 18:40:
weer zo'n noob die ICS op een server implementeerd sorrie hoor maar er zit RRAS op zo'n machine wat vele malen beter werkt.
Dat kan de volgende keer wel iets genuanceerder ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Kix@$$
mutsje schreef op 24 July 2003 @ 18:40:
Beter gezegt:

Je kan beter even kijken bij Start -> Settings -> Control Panel -> Administrative Tools en dan bij Routing and Remote Access.
Daarmee kun je ook internet delen en voor een server is het beter deze te gebruiken.
Het werkt wel iets ingewikkelder maar met de wizards is er opzich goed uit te komen. Het is ook stukken verbeterd in Windows Server 2003.
Zo beter XceeD? :P

En idd, zoals hierboven wordt gezegt: Heb je vanaf een beta af geupdate of een nieuwe installatie gedaan. Als ik jou was zou ik bij een nieuwe versie van een OS altijd een nieuwe installatie doen omdat er soms nogwel eens rare register instellingen willen blijven staan enzo.
Ik snap dat het veel werk is maar je merkt het wel aan het resultaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Kix@$$ op 24-07-2003 18:52 ]

• TheWizzard

TheWizzard

Topicstarter
Mutsje, ik gebruik ook geen ics, dat is wat m'n server doet, maar hij doet dat wel wel NAT Routing, ik ben dus echt geen Noob daarin.

• TheWizzard

TheWizzard

Topicstarter
Maar goed daar gaat het ook helemaal niet over. Het gaat me om de eerstgestelde vraag en niet over hoe ik m'n server moet configureren, want dat draait echt perfect. Het heeft dus puur en alleen met het installeren te maken en dat er na de install iets inzit wat het geheel ontzettend traag maakt.

• Kix@$$
TheWizzard schreef op 24 July 2003 @ 20:20:
Maar goed daar gaat het ook helemaal niet over. Het gaat me om de eerstgestelde vraag en niet over hoe ik m'n server moet configureren, want dat draait echt perfect. Het heeft dus puur en alleen met het installeren te maken en dat er na de install iets inzit wat het geheel ontzettend traag maakt.
Je hebt neem ik aan al in je Event Log gekeken?
Pagina: 1