Toon posts:

Moederbord (Abit VT6X4) gekocht op HCC (VenturaPC)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs op de HCC een moederbord gekocht, waarvan ik denk dat de geheugen sockets niet goed zijn :(. Ik heb dit moederbord (Abit VT6X4) gekocht bij de stand van VenturaPC. Ik heb al gebeld, maar dat blijkt een Xoip nummer te zijn. En het email adres wat op de bon staat heb ik gemaild, maar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Ik heb meerdere vragen.. Mn probleem met mn geheugen is namelijk dat de slots 1+2 niet goed blijken te zijn, en dan alleen mn 128MB PC133 strippie werkt.. Ik heb 1 strippie 128MB Infineon PC133, en 1 strippie Hyundai PC133 64 MB. Ik heb al meerdere geheugen strippies geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. En ik wil mn beide strippies aan de praat krijgen. Zou het dan misschien toch een instelling kunnen zijn van de bios, dat alleen het derde slot gebruikt wordt? Of is dit een veel voorkomend probleem bij Abit moederborden??
Vraag 2:
Wie heeft meer informatie over VenturaPC (telefoon nummer ofzo *GEEN XOIP*). Als het namelijk toch blijkt dat dit moederbord niet goed is, wil ik het gewoon ruilen voor een andere moederbord.
Alvast bedankt,
Tha Coza Noztra