Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Window] Kleinere windowetches

Pagina: 1
Acties:

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:21
Ik ben op zoek naar windowetches van max 10x10 cm
of een doorsnede van 13 cm ( cirkel ). alle windowetches die ik tot nu toe heb gevonden, zijn allemaal 20 cm of groter. en dit past gewoon niet op mijn window, weet iemand waar ik kleinere kan krijgen?

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

hier misschien ?

http://www.shatteredweb.com/

• BasvanS
pff, dat gaat wel een beetje duur worden verzenden vanauit amerika, dit zijn wel de plaatjes die ik zoek maar zijn er geen winkels in nederland ?

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

nopes :)

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:21
Start een IA, misschien dat er meer mensen naar op zoek zijn (www.laupro.nl voor de IA)

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat zie ik ook altijd. tering grote etches. Wie heeft nu zo een grote window
|:(

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

idd.. ik zoek namelijk ook nog een window etch voor mijn shuttle :)

zo'n kleine is daarom vrij aantrekkelijk :P
maar hier helaas nergens te krijgen :( denk dat we maar eens moeten emigreren naar buitenland :).. lees amerika :)

• NEn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 12:54

NEn

Zekersteweten

In autoruiten zitten ook wel eens het kentenen ge-etcht, misschen kun je zo'n setje kopen I(ff vragen bij de dealer), en zelf een vorm uitsnijden uit papier, die je vervolgens als mal gebruikt, zo heb je je etch op de grootte die jij wilt (wel even proberen op een stukje plexi wat over is, want misschien is glasetch wel te sterk voor plexi, maar maybe hebbie d'r wat aan?

Succes, en we willen natuurlijk wel pics zien :)

-- Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk --

Verwijderd

Waarom laat je deze niet gewoon op maat maken? Heb ik zelf ook gedaan bij een vriend van mij. Dit was een etch van 10 bij 10 als ik het goed heb.

• BasvanS
en waar was dat dan wel? en wat moet dat kosten?

Verwijderd

in zwijndrecht. Prijs hangt af van welke kleur je wilt hebbe, en of hij rest materiaal heeft liggen of niet. Ik wil wel voor je informeren bij hem.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 21:14
ik heb er nog wel in het klein van de eerste pagina's van shattered
mail me ff misschien zit die je zoek er tussen
wilde die straks in vraag en aanbod namelijk gaan zetten ;)

Verwijderd

Het etchen van autoramen gebeurd met HF zuur, =waterstoffluoride( heeeeel gevaarlijk, omdat dit een verbinding aan gaat met de huid, die niet oplost met water, dus wassen helpt niet, wel met een speciale calciumgluconaat gel. Ook zijn er beits pastas die dit kunnen, alle op basis van dit zuur, zandstralen is ook een oplossing, maar voor kunststof, voorgenoemde is voor echt glas, werkt van dat plakfolie toch ook?

peer

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:08

Falcon10

Hit it i would !

laat ff snel een etch maken bij een etcher ofzo jongens, voor 25 euro heb je al serieuze etch in je plexi, en best wel uitgebreid, dan heb je tenminste ook een originele etch :)

-| Hit it i would ! |-

• BasvanS
Als je dat plexiglas van mij gaat etchen ben je er al door heen :P En je hebt mail petervandamned

edit:

Mr homecinema heeft ook mail :)

[ Voor 19% gewijzigd door BasvanS op 26-07-2003 21:20 ]

Pagina: 1