• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hai,

* m-m heeft nu al sinds december 2001 een Aldi MP3CDspeler, de bekende Lifetec die afgelopen december weer in de aanbieding was.
Hij is alleen kuren gaan vertonen :|
Het geluid uit de koptelefoonuitgang is van lage kwaliteit - er zit ruis doorheen, niet heel erg opvallend maar voor mij wel storend. De line-uitgang heeft dit niet, dus het is iets in de versterking? Niks aan te doen vrees ik.
Ook is de anti-shock neit meer wat het geweest is. Gewoon rustig lopen met de speler in mn zak is al niet meer mogelijk, dan slaat ie al over. Is hier wat aan te doen? Lens schoonmaken, behuizing stofvrij maken, etc, of is het hopeloos en kan ik 't spelertje maar beter in de prullenbak gaan mikken?
Iemand anders ervaring met dezelfde problemen? Garantie zit er niet meer in lijkt me, het ding is immers bijna 2 jaar oud.

searchen vond ik alleen de occasional topics van dat het ding weer eens in de aanbieding is

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou, als er toch geen garantie op zit zou ik eens bij de Makro gaan kijken (of iemand die een kvk-nummer heeft....). Voor 41,67 euro incl. btw koop je daar een Watson MP3-speler (cd-based).

Ik heb er afgelopen week al 4 gekocht en ze doen 't prima. Voor 8 euro meer heb je er 1 van Marquant. Beide hebben 45/120s ESP....

[ Voor 27% gewijzigd door Toink op 24-07-2003 17:12 ]

• m-m
  • Niet online
Da's een koopje idd, thanks voor de tip.. Misschien wel een idee als het niets meer wordt. Ik ga denk ik eens even mn kleine schroevendraaiertjes zoeken en het beestje grondig schoonmaken.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Toink schreef op 24 juli 2003 @ 17:11:
Nou, als er toch geen garantie op zit zou ik eens bij de Makro gaan kijken (of iemand die een kvk-nummer heeft....). Voor 41,67 euro incl. btw koop je daar een Watson MP3-speler (cd-based).

Ik heb er afgelopen week al 4 gekocht en ze doen 't prima. Voor 8 euro meer heb je er 1 van Marquant. Beide hebben 45/120s ESP....
Hey, da's ff interresant.. Effe de online folder bekijken. In de non-food folder (nummer 15) van 22/7 - 4/8 staat niets. Toch maar eens ff me pa naar Diemen heensturen >:)

[ Voor 16% gewijzigd door RaZ op 24-07-2003 17:20 . Reden: MSN smile -> GoT smile ]

Ey!! Macarena \o/

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon binnenrennen. Ik heb de mijne in Best gehaald. Zal best dat je niet alles kan hebben voor nog geen 42 euro maar ik wil gewoon een aardig apparaat dat mp3's afspeelt.

Verwijderd

meeste electronica van de aldi heeft 3 jaar garantie, zelfs de meest kleine rommeldingetjes. ik zou het toch nog maar eens checken.

• m-m
  • Niet online
helaas, ik kan het bonnetje nergens meer vinden |:(

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

m-m schreef op 25 July 2003 @ 15:27:
helaas, ik kan het bonnetje nergens meer vinden |:(
Bel anders effe met het service center van Medion in Losser. Deze ondersteunen deze radio.
Welk type nummer is het precies?

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Liberate te ex inferis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01-2025
Schoonmaken doet wonderen, ook kunnen de cd's van jou misschien slecht te lezen zijn? MAarja slijtage is ook een slechte zaak na twee jaartjes.

"Kuljemme yhä syvemmälle pimeyteen, kanssa varjojen jotka meidät viitaansa kätkee..."

• m-m
  • Niet online
Calitomnication schreef op 25 July 2003 @ 15:29:
[...]

Bel anders effe met het service center van Medion in Losser. Deze ondersteunen deze radio.
Welk type nummer is het precies?
LT 4403 volgens het stickertje op het spelertje, kan dat kloppen?
Heb je het nummer btw van die jongens bij de hand of moet ik ff gaan Googlen?
Liberate te ex inferis schreef op 25 July 2003 @ 15:30:
Schoonmaken doet wonderen, ook kunnen de cd's van jou misschien slecht te lezen zijn? MAarja slijtage is ook een slechte zaak na twee jaartjes.
ik denk idd slijtage. De behuizing is iig niet meer wat het geweest is. De klep sluit iig niet helemaal mooi meer en er zit ook al heel lang een beetje stof in het LCD schermpje :P

[ Voor 37% gewijzigd door m-m op 25-07-2003 15:35 ]

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

m-m schreef op 25 July 2003 @ 15:34:
[...]

LT 4403 volgens het stickertje op het spelertje, kan dat kloppen?
Heb je het nummer btw van die jongens bij de hand of moet ik ff gaan Googlen?
Staat er geen MD sticker op. Indien deze erop staat heb je garantie in Panningen, indien die er niet op staat heb je garantie in Losser.
Lijkt me dat deze radio naar Losser moet..
Nummer > 0900 543 38 32
support@lifetec.nl
www.lifetec.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Calitomnication op 25-07-2003 15:43 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• m-m
  • Niet online
MD? bedoel je Medion? In dat geval.. nope, er staat alleen Lifetec op.
edit: ff mailen, thanks
Helemaal niet aan gedacht dat ik gewoon die lui een mailtje zou kunnen sturen |:( Ben benieuwd waarmee ze komen.

[ Voor 54% gewijzigd door m-m op 25-07-2003 15:50 ]

Pagina: 1