Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Napa MCD380 waarop een ingang voor een koptelefoontje op de remote zit. Daarnaast is er nog een aparte line-out ingang. Beiden standaard plugjes.

Ik dacht dat het wel logisch zou zijn dat je op beide ingangen een headset kan aansluiten. Kunnen we in het vliegtuig samen muziek luisteren :) Ik dacht ergens op GoT gelezen te hebben dat iemand dat dus al eens gedaan had, dus ik denk: prima, ik koop er een set oordopjes extra bij.

Echt een actie van mij om niet eerst die koptelefoon op de line-out te proberen. Er komt dus alleen geluid uit de headset aansluiting op de remote. Uit de line-out komt niets en als ik beiden aansluit (1 op remote en 1 op line-out) wordt het geluid van die op de remote zachter en line-out blijft nog steeds stil.

Voordat ik dat ding (x-tra hoofdtelefoon) weer terugbreng, wil ik hier vragen of ik iets over het hoofd zie. Is het misschien zo dat die line-out een eigen versterker nodig heeft ofzo... (hey kheb er geen verstand van hoor, kben een chick haha ;)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03:09

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Koop een splitter bij Conrad oid, dan kunnen jullie beiden op de hoofdtelefoonaansluiting :)

[edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.nl.conradcom.de/IMS_Docs/83/835D953E8667AA8EE10000000A010251.JPG
Artikelnummer: 309893 - 8B
http://www.conrad.nl

[ Voor 52% gewijzigd door DUX op 24-07-2003 16:51 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Ahhhh you're the best _/-\o_ Precies wat ik nodig heb! Ik neem aan dat dit geen invloed heeft op de kwaliteit/volume?

• DUX

DUX

Hm, nee, volgens mij niet. Ik heb zo'n zelfde ding op m'n geluidskaart zitten waar ik dan mijn speakerset en m'n koptelefoon op heb zitten. Werkt prima, volgens mij geen kwaliteitsverlies. Een eventueel volumeprobleem is natuurlijk makkelijk opgelost (heb ik ook niet overigens) :)

[ Voor 9% gewijzigd door DUX op 24-07-2003 16:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnx 4 the info DUX! Ik red mezelf verder wel, denk ik ;)

Succes verder nog met de KPN :P (nalv je signature hehe)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Had je natuurlijk zelf ook kunnen bedenken, ik weet niet waar je woont maar je kan ze ook halen bij de Stuut & Bruin. Kost 2 € volgens mij of iets meer gewoon even vragen naar een 3.5mm male-2x female splitter :p

En nee dat wist ik ook niet toen ik daar naar binnen liep, ik liet gewoon zien en zij hiervoor wil ik graag een splitter zodat ik 2 koptelefoons kan aansluiten en ja dat mocht.

Ik ben geen chick :+

[ Voor 36% gewijzigd door supakeen op 24-07-2003 17:10 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Zodra je twee hoofdtelefoons aansluit wordt het volume gehalveerd, je zult het volume dus wel een stuk hoger moeten zetten.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• supakeen
Johnny schreef op 24 July 2003 @ 17:11:
Zodra je twee hoofdtelefoons aansluit wordt het volume gehalveerd, je zult het volume dus wel een stuk hoger moeten zetten.
Que? Ik heb nergens last van :? Alleen batterijen gaan sneller :)

[ Voor 7% gewijzigd door supakeen op 24-07-2003 17:13 ]

• DUX

DUX

zmn schreef op 24 July 2003 @ 17:12:
Que? Ik heb nergens last van :? Alleen batterijen gaan sneller :)
Ik ook niet dus :p . Overigens heeft bijna elke betere electronicazaak splitters in de handel, en deze zit daar waarschijnlijk ook gewoon bij.

• supakeen
offtopic:
Hmmm ik heb even je post-history gelezen Venus, meid je bent wel erg blij met je Napa380 he, alles gaat daarover. En in ieder topic vermeld je dat je vrouw bent, vul dan gewoon je profiel in ;)

Inderdaad, je hoeft niet bij Conrad te bestellen loop gewoon een audio/elektro zaak in en vertel je probleem, neem je koptelefoons mee en je Napa :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 16:11

BaRF

bijna kerst

mag ik aanraden om een splitterkabeltje te gebruiken ipv van bovenstaande plug? :) Zon ding is namelijk best groot en 'zwaar' voor de aansluiting op je speler, en een splitterkabeltje doet hetzelfde, maar er gaat gewoon een standaard plugje in je speler, dus deze wordt niet extra belast :) en de lengte van het kabeltje is maar 15cm ofzo :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 14:18

HellFish

Hang The DJ

Ik heb ook zo iets, als ik mijn player via een adapter aansluit gaat het goed, maar met batterijen valt hij dan gewoon stil.
Hte is een Napa CD/MP3 player.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• DUX

DUX

HellFish schreef op 24 juli 2003 @ 20:21:
Ik heb ook zo iets, als ik mijn player via een adapter aansluit gaat het goed, maar met batterijen valt hij dan gewoon stil.
Hte is een Napa CD/MP3 player.
offtopic:
Waar slaat dit op :? Heb je een probleem met een Napa-speler? Open dan even (nadat je gezocht hebt in de search natuurlijk) een nieuw topic...

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 14:18

HellFish

Hang The DJ

DUX schreef op 24 juli 2003 @ 20:22:
[...]

offtopic:
Waar slaat dit op :? Heb je een probleem met een Napa-speler? Open dan even (nadat je gezocht hebt in de search natuurlijk) een nieuw topic...
Nee, ik wou dit gewoon even welden omdat het topic hier toch over gaat.
Ik heb dus ook zo een splitter en die werkt alleen goed als ik mijn MP3 speler gebruik met de adapter.
Ik vraag ook niet naar een oplossinf ofzo, het probleem kan me verder niet veel schelen.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• BaRF

BaRF

bijna kerst

HellFish schreef op 24 July 2003 @ 21:11:
[...]

Nee, ik wou dit gewoon even welden omdat het topic hier toch over gaat.
Ik heb dus ook zo een splitter en die werkt alleen goed als ik mijn MP3 speler gebruik met de adapter.
Ik vraag ook niet naar een oplossinf ofzo, het probleem kan me verder niet veel schelen.
dat kán toch eigenlijk bijna niet? :?

• DUX

DUX

BaRF schreef op 24 July 2003 @ 22:35:
dat kán toch eigenlijk bijna niet? :?
Het leek mij ook al zo onwaarschijnlijk, maar dat poste ik maar niet omdat ik bang was een domme opmerking te maken :p :>

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor al jullie replies. Ik woon in Rotterdam, dus genoeg zaakjes hier. Ik ga dan maar voor het splitterkabeltje, als die beter is dan de plug, Barf

Inderdaad had ik dat ook kunnen bedenken, ZMN, maar ik wilde eerst kijken of jullie me konden vertellen WAAROM niet, misschien omdat hij een versterkertje nodig heeft, of hij is gewoon kaduuk. Ik probeer eerst kennis te vergaren, ipv meteen als een leek een winkel in te lopen en iets aan te laten smeren voor een probleem wat er misschien niet is. Euhm ik praat vaak onsamenhanged, so I hope you get my point. En ja ik heb die Napa net, dus ben nogal into-it op dit moment, excuse me for that ;) No hard feelingss, toch? :/

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 15:26:
Bedankt voor al jullie replies. Ik woon in Rotterdam, dus genoeg zaakjes hier. Ik ga dan maar voor het splitterkabeltje, als die beter is dan de plug, Barf

Inderdaad had ik dat ook kunnen bedenken, ZMN, maar ik wilde eerst kijken of jullie me konden vertellen WAAROM niet, misschien omdat hij een versterkertje nodig heeft, of hij is gewoon kaduuk. Ik probeer eerst kennis te vergaren, ipv meteen als een leek een winkel in te lopen en iets aan te laten smeren voor een probleem wat er misschien niet is. Euhm ik praat vaak onsamenhanged, so I hope you get my point. En ja ik heb die Napa net, dus ben nogal into-it op dit moment, excuse me for that ;) No hard feelingss, toch? :/
hehe al gehaald? kabeltje is idd beter idee, ik heb bij mn vorige baan al heel wat mensen hun cd speler enzo op de reparatiebank zien gooien omdat het jack ingangetje intern was afgebroken :P

Pagina: 1