Ik hoop dat ik deze keer nou eens geen slot op mijn vraag krijg (zoals de vorige 2x... onterecht, overigens.. maar goed:)
Ik werk met ASP en dreamweaver MX en ik zoek naar de correcte syntax van mijn SQL statement.
Op dit moment heb ik deze SQL formule:
SELECT *FROM TblTrainingvragen WHERE id = MMColParam AND WHERE trainingid = Colwaarde
Ik wil mijn recordset sorteren op 2 variabelen:
Namelijk MMColParam en Colwaarde.
De MMColparam komt zelf uit dreamweaver (en is dus goed), daarnaast wil ik graag met Request.QueryString("trainingsid") twee kolommen uit de database sorteren.
Ik krijg deze foutmelding momenteel....
Soort fout:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E14)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-stuurprogramma] Syntaxisfout (operator ontbreekt) in query-expressie id = 1 AND WHERE trainingid = 2.
Hoop dat ik deze keer geen heilige regel overtreed door dit te vragen, ben er al de hele middag mee bezig
Ik werk met ASP en dreamweaver MX en ik zoek naar de correcte syntax van mijn SQL statement.
Op dit moment heb ik deze SQL formule:
SELECT *FROM TblTrainingvragen WHERE id = MMColParam AND WHERE trainingid = Colwaarde
Ik wil mijn recordset sorteren op 2 variabelen:
Namelijk MMColParam en Colwaarde.
De MMColparam komt zelf uit dreamweaver (en is dus goed), daarnaast wil ik graag met Request.QueryString("trainingsid") twee kolommen uit de database sorteren.
Ik krijg deze foutmelding momenteel....
Soort fout:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E14)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-stuurprogramma] Syntaxisfout (operator ontbreekt) in query-expressie id = 1 AND WHERE trainingid = 2.
Hoop dat ik deze keer geen heilige regel overtreed door dit te vragen, ben er al de hele middag mee bezig