[IE][ISDN]Topics met veel pics -> plaatjes laden half *

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 11:37
Ik ben een van de laatste der mohikanen hier, in de zin dat ik nog steeds ISDN heb. Een upgrade naar breedband in welke vorm dan ook is in deze plaats (Albergen, Overijssel) niet mogelijk.

Het valt mij op dat in heel veel topics (digitale foto's topics e.d.) enorm veel plaatjes per bladzijde worden gepost. Het zou erg fijn zijn als deze in de goede volgorde geladen zouden kunnen worden. Wat gebeurt er nu namelijk ?

Ik open pagina 1 van het topic. Er staan zeg 20 plaatjes in. Plaatje 13, 15 en 3 worden tegelijkertijd geladen. Terwijl die nog bezig zijn begint IE ook maar met plaatje 4,5,8 en 9 (even ter voorbeeld uiteraard). Gevolg is dat ik uuuuren zit te wachten totdat de hele pagina binnen is, en in 99% van de gevallen stopt IE na een paar minuten maar helemaal met het laden van plaatjes, waardoor ik een pagina vol halve plaatjes overhoudt, waarna ik dus op elk plaatje rechts mag klikken, 'Show Image', laad laad, en tada, daar staat-ie. Erg veel moeite, en meestal neem ik de moeite niet eens meer.

Kan hier misschien iets aan gedaan worden ? Zodat IE plaatje voor plaatje laadt i.p.v. allemaal tegelijk ? Of heeft iemand een tip hoe ik dit kan forceren ?

Systeem:
Windows XP SP1 (maar had hiervoor W2K, en daarvoor W98, en die hadden hetzelfde probleem)
IE 6.00.2800.1106

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit lijkt me niet iets voor lieve adjes, maar meer iets voor Software Algemeen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:06

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Volgens mij is het gewoon de eerste plaatjes die downloadbaar zijn worden gedownload. Als hij nummer 3 eerder kan bereiken dan 7 dan begint hij aan nummer 3. Althans, dat lijkt mij dan.

Dit is trouwens iets voor voor Software Algemeen :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Arfman
Euhm .. mja, misschien iets voor SA, maar ik zag het vooral in de GoT-context, vandaar dat ik het hier postte.
edit:
oh, het is al verplaatst 8)7
edit2:
dankjewel momania :P

[ Voor 27% gewijzigd door Arfman op 24-07-2003 16:50 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Zo, heb ik de titel ook nog even duidelijker gemaakt en is het mod feest helemaal compleet ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Arfman
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Sterker nog, bij mensen die ook nog via dial-in werken heb ik dit probleem ook geconstateerd. Kom op mensen ! :)

• Arfman
Aaahhh .. komop ! Dit is echt 1 van de irritantste problemen ! Net bij het bekijken van En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 37 had ik het weer ... kan ik alle plaatjes weer 1,5 keer in gaan laden (de eerste keer half, de 2e keer handmatig helemaal).

:'(

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Even wat puntjes die het zouden kunnen zijn:

- cache legen
- gebruik je ook kazaa lite?
- firewall die te strak staat afgesteld (ad blocking ofzo)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 12:13

ThaHandy

Discovery Channel

dit heb ik ook wel eens
ikke met @home . en een trage host. tja dan hebbie de rest vaan kruisjes :|

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb het ook vaak... ook ISDN hier.
Wat ik tegenwoordig doe is dat als de pagina geladen is, en de plaatjes nog niet druk ik op Stop. Daarna ga ik bij ieder plaatje doen Afbeelding weergeven. Gaat "ietsje" sneller voor mijn gevoel, en het plaatje laad helemaal omdat je hele lijn niet in 1 keer plat getrokken wordt.

• Arfman
momania: de plaatjes laden wel, maar door de traagheid van mijn verbinding krijg ik niet alles op tijd binnen en geeft de host een time-out. Plaatjes stoppen dus halverwege.

Freakstar: die 'oplossing' heb ik zelf ook wel eens gedaan, maar in topics met veel plaatjes blijft het lastig ... zucht.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

ach ik heb het ook wel is met dsl icm. opera dus het is gewoon een probleem dat je niet zomaar kan oplossen.

Het is gewoon zo dat de ene host sneller is dan de andere dus duurt het soms even voor de plaatjes laden.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Pagina: 1