There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
als ik vragen mag ,ben er wel benieuwd naar?
Verwijderd
Maargoed, ik denk dat je het beste zelf maar een programma hiervoor kan schrijven. Je moet dan denk ik de hDC van de desktop opvragen, en vervolgens hier een lijn op tekenen. Al weet ik niet zeker of dat mag vanuit een ander proces. Ehh, volgens mij heb ik het nu over programmeren en niet over Software Algemeen.
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Is dit ook niet mogelijk met Active Desktop?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 02:40 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
You can't have everything. Where would you put it?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
(wiskunde-presentatie met gelijkzijdige driehoeken, opdelingen van driehoeken, graden-bepaling met behulp van geo driehoek )
Ik ben er op google nooit tegenaan gelopen
Thanks man
Precies wat ik nodig heb
Slagroomtaart voor jou
Success ermee iig!
...en ga es slapen
[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 25-07-2003 03:14 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
misschien is www.beginnersweb.nl meer je smaakchrisstructor schreef op 25 juli 2003 @ 02:24:
praat NORMAAL .......gast
oke 10 sec... jij weet op welke woorden je moet zoeken hij niet