[Outlook 97] afzender bepalen

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik gebruik Outlook 97 (de gewone dus niet express).
Maar nu heb ik 2 verschillende mailadressen erin. Maar nu wil ik kunnen kiezen als ik een mailtje aan het opmaken ben met welk adres ik het mailtje verstuur.

Hoe doe ik dat?

• cowgirl
  • Laatst online: 20-08 12:45
Ik gebruik Outlook 2000, maar 97 werkt als het goed is hetzelfde. In een nieuw emailbericht onder beeld kan je veld van aanvinken en deze komt dan als extra regel in de berichtkop.

[ Voor 8% gewijzigd door cowgirl op 24-07-2003 16:28 ]

• Xavier
  • Niet online
Er komt dan wel een extra regel. Maar daar staan niet die 2 mailadressen in maar alle contacten.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 21:39

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb hier geen Outlook 97, maar wel 2000 en daar zit naast Send (English version :)) een pijltje waarbij je de account kunt selecteren.

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

In Outlook 2000: Menu - onder Beeld/Opties (of Opties van de werkbalk) - Bericht verzenden met - en daar de keus maken tussen de 2 accounts.

• Xavier
  • Niet online
Dat lukt zo in 2000 wel. maar in 97 kan ik dat gewoonweg niet vinden.

Verwijderd

In de Microsoft KB staat wel een workaround beschreven: OUTLOOK 97: Outlook instellen voor meerdere of zwervende gebruikers ( http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;167397 ).

Maar het lijkt mij dat er een eenvoudiger oplossing moet zijn. Biedt de Help van Outlook97 geen oplossing (zoeken op Account, IMAP of E-mailconfiguratie)? :?

• Xavier
  • Niet online
Denk dat ik gewoon 2000 installeer. Want lukt denk ik toch niet.
Wat is beter in een bedrijf?
Office2000 of OfficeXP?
Op de meeste PC's draait nu Win2000 SP3. Sommige Win98. Die moet ik nog een keertje upgraden met hardware en daarna nar Win2000 SP3

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik persoonlijk zou gaan voor Office 2K...
Maar dat heeft meer te maken met een gebrek aan kennis en ervaring met de XP-versie. Ik meen me te herinneren dat OfficeXP en Win98 elkaar een beetje bijten.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Heb je Outlook met een Exchange server draaien of gewoon stand-alone?

Bij Expres weet ik dat Outlook bij een nieuw mail al aangeeft vanuit welk adres je wilt versturen, maar ik dacht dat dat inderdaad dus niet gaat werken met de gewone Outlook 97.
In Outlook2003 beta zit de optie wel (heb ik net ff bekeken)
Daar kun je dus keurig aangeven onder welke naam je wilt versturen.... Dus misschien over op Office 2003???

• Xavier
  • Niet online
Het internet word geregeld uit een Linux bakje. Alleen die is niet onder mijn beheer.

Verwijderd

dus wel via een server en niet Standalone per pc..

Misschien moet je dan gaan denken aan office 2003? daar werkt het wel mee..
Pagina: 1