Toon posts:

Wallpapers op mobiele color phones

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een leuk nieuw mobieltje met kleurenscherm, maar nou zit er nogal veel verschil in de beeldkwaliteit en de plaatjes die je als achtergrond kan zetten heb ik opgemerkt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de afmetingen zijn van de plaatjes die je op de verschillende modellen kan zetten?

een vriend van me had namelijk een 7650 en daar kon je iets minder grote achtergrondjes op kwijt dan op een p800 bijvoorbeeld die hij eerst had, waarop het er dus net iets mooier uitzag.

Weten jullie de afmetingen van wallpapers op bepalde phones? (je eigen phone bijv.) dus niet de display afmetingen maar echt van de wallpapers?

bvd

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Dus jij laat de koop van je telefoon afhangen van het formaat van je wallpaper :P

Enniwee.. hangt af van het formaat van het schermpje dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
naja niet alleen dat maar vind het gewoon vervelend als ik een groot display heb waarvan bijv. maar de helft gebruikt kan worden voor een background.
vandaar dat ik me afvroeg wat de afmetingen zijn voor de wallpapers, want de grootte van het display zegt eigenlijk erg weinig

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 16:06 ]

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Ik heb een Nokia 6100, schermpje is 128x128 en de wallpapers zijn beeldvullend :)

Picje:

Afbeeldingslocatie: http://files.rb-338.com/.bla/6100-5.jpg

Verwijderd

6610 128x128 ziet er perfect uit en je kan ze allemaal zelf maken :) (op je pc dan en dan downloaden met je gsm)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Doorzoek GoT ff op deze details, beetje energie erin steken is nooit verkeerd, staat notabene in de FAQ!

All I say is: Siemens S55 is also slick!

GreetzZ from a Siemens lover....

[ Voor 11% gewijzigd door jules op 24-07-2003 23:30 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

toevallig dat deze ik deze topic vind want wou net nieuwe openen:P maare wat mij op valt bij me N 6100 dat als ik een wallpaper heb op de achter grond dat je dan verticale lijntjes ziet bewegen door het beeld, teminste t valt me alleen op bij afbeeldingen met veel kleuren erin. hoort dat zo of kan dat verholpen worden door firmware update? meer mensen bij wie dat op valt?
Pagina: 1