Toon posts:

Comp reset zodra 5.1 kaart erin zit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje. Ik denk dat het aan me AMD Proc ligt. Ik heb een onboard soundcard. Als ik er een 5.1 kaart instop, dan kan ik hem wel installeren. Nou dan ga ik rebooten. Dan gaat windows aan enzo, en dan kan ik gebruik maken van die kaart. 10 sec ongeveer en daarna reset ie. Ik heb naar de IRQ's gekeken, maar die staan goed. Ik denk dan schakel ik die andere kaart ui(die onboard kaart). Zodra ik die selecteer in Device Manager reset de comp ook. Kan iemand mij hiermee helpen. _/-\o_

[edit]
ooh ja sorry. De geluidskaart is een C-Media 5.1 dolby surround kaart

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 15:48 ]

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 11:29

antimute

Developer

Ja ff zoeken hier en daar is ook een wel iets wat je in de FAQ kan lezen, maar wat dacht van de onboard soundcard in de bios uit te zetten, dat helpt meestal wel.

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

Verwijderd

Topicstarter
OOOOOOOOOOohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...Zo dom. Daar had ik me me G*d*v*er*ed(&* harses nog niet aangedacht. Nou in ieder geval bedankt. Echt soms dan vergeet je gewoon de meest simpele dingen.

edit:

Ik heb het hierbij over mezelf en niet over Antimute mochten hier onduideliojkheden over onstaan.

[thanx]
AntiMute
[/thanx]

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 15:56 ]

Verwijderd

Een vraagje: heb je het geluid van die ******* kaart al gehoord? Ik had er dus ook zo een, windows geluidje: PLOP geluidje PLOP, maar voor de rest als je winamp aanzet doet ie het wel goed.