[BT] Hoe te zorgen dat TDK software werkt op MyCom dongle

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 07:18
Ik heb laatst een Nokia 3650 i.c.m MyCom bluetooth dongle gekocht en ik wil graag dat programma van TDK gebruiken alleen werkt hij niet want ik kan als eerst de pairing wizard niet uitvoeren met een NON-TDK device en zonder die wizard blijft hij zeuren dat hij gedisconnect is. Andere programma's (zelfs Nokia Suite) werken perfect.

Nu wil ik dus netzoals wat bij de 3COM ook kan de driver modden zodat hij mijn dongle als een TDK dongle ziet.

Weet iemand hoe ik dat doe? (Deze ken ik al: USB Bluetooth Jewel --> USB Bluetooth 3Com maar ik kom niet verder omdat ik niet weet wat de driver file is) :?

Ik heb natuurlijk al gegoogled en gesearched :z

[ Voor 6% gewijzigd door XoReP op 24-07-2003 15:38 ]

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Kan je mij een link verschaffen naar de TDK software die je probeert te gebruiken? Dan zal ik eens kijken of ik er iets mee kan. Misschien kan je ook alvast even in de registry kijken zoals beschreven in "Alternatieve Stap 3" en die info erbij posten.

Overigens staat de meeste driver informatie in "inf"-bestanden soms is alles ingepakt in een cabinet "cab"-file of is van het geheel een executable ".exe" gemaakt.

[ Voor 28% gewijzigd door Sjeng op 24-07-2003 16:20 . Reden: Meer info over inf en cab files ]

• XoReP
http://www.tdksystems.com/download/TDK_Mobile.zip

Ik heb dezelde ID als in dat topic: USB\Vid_0a12&Pid_0001 ik heb ook al gezocht naar inf files en heb ook .dll geopende enzo maar die zijn niet echt bepaald goed leesbaar door notepad ;)

• XoReP
Iemand :?

• Sjeng
Ben er mee bezig. De TDK software handelt dit schijnbaar niet af in een INF file maar in "PairingWizard.exe" en dat kost wat meer moeite.

• Sjeng
Probeer deze "PairingWizard.exe " (http://www.student.tue.nl...ata/tdk/PairingWizard.exe) eens te kopieren over het origineel en probeer het dan nog eens... Ik kan het vanavond zelf eerst testen want het hier geen bluetooth dongle..

Geen garantie op eventuele crashes of andere problemen :7

[ Voor 14% gewijzigd door Sjeng op 29-07-2003 12:32 ]

Pagina: 1