Toon posts:

Ik ben opzoek naar behuizing!

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er een niet te dure leuke pc behuizing voor mij?
Ik zat te denken aan de Chieftec MX-BL-DU 360 Watt (blauwe kast) €109,- bij MyCom.

Ik vind de kasten van 3R Systems, Antect, Coolermaster en Chieftec wel kewl. Als jullie een goedkopere mooiere kast weten dan is dat ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nog speciale eisen...? Zoals aluminium ofsow... grootte van belang?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:54

momania

iPhone 30! Bam!

Een mooie kast is een kwestie van smaak.
Een goede kast is een kwestie van reviews lezen.

Dit soort topics hebben toch geen nut, omdat je zelf zal moeten kiezen ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, das een goeie. Sorry, had ik erbij moeten zetten. Ten eerste niet te duur. Het liefst onder de €150,-. Ik zoek een mid-tower met minstens 4 externe cd-rom trays. Hij moet er verder mooi uitzien en geschikt zijn voor een pentium IV. Hij mag ook (het liefst) makkelijk modbaar zijn. En er moet ruimte zijn voor minstens 2 8cm koelers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 215821
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-05-2020

215821

pro lurker

Dat hangt helemaal af van wat je wilt. Ik zou zeggen, kijk bij een paar webshops, en maak een keus. Ik denk niet dat wij jou hier echt mee kunnen helpen.

Dit is meer iets wat je zelf beter uit kunt zoeken.

(hoewel ik zelf waarschijnlijk voor die 3R "AIR" ga bij xxlcases...)

[ Voor 14% gewijzigd door 215821 op 24-07-2003 15:41 . Reden: wat toegevoegd ]

2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 24 July 2003 @ 15:37:
Een mooie kast is een kwestie van smaak.
Een goede kast is een kwestie van reviews lezen.

Dit soort topics hebben toch geen nut, omdat je zelf zal moeten kiezen ;)
Ja, ik weet het. Maar er zijn zoveel kasten om uit te kiezen dat ik het niet meer weet. Op pricewatch staan 1000+ artikelen. Dan ben ik dagen bezig. Ik denk dat als ik hier een paar meningen heb gelezen dat het dan wat makkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou in dat geval eens kijken in het segment van aluminium midi-towers... Zijn tegenwoordig vaak voor rond de 100 pleuro'tjes te krijgen en ze hebben vaak al veel kant-en-klare mod oplossingen! Ik heb zelf een Lian-li PC70, deze bevalt me erg goed, al valt deze niet binnen je budget!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 15:40:
[...]

Ja, ik weet het. Maar er zijn zoveel kasten om uit te kiezen dat ik het niet meer weet. Op pricewatch staan 1000+ artikelen. Dan ben ik dagen bezig. Ik denk dat als ik hier een paar meningen heb gelezen dat het dan wat makkelijker wordt.
Tot hoever wil je gaan? Weet je wel dat GoT tochwel over de 30.000 users heeft.
Dat wil zeggen, met 1000 kasten, dat er 30 man zo-wie-zo dezelfde heeft (even dom gerekend dan).
Hoeveel meningen wil je horen? Een kast is zo-wie-zo een persoonlijke keuze.
Lees eens wat reviews. Bekijk de specs. etc..etc..

[ Voor 1% gewijzigd door RaZ op 24-07-2003 15:43 . Reden: Typo ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou je er hier misschien een paar types kunnen neerzetten. Ik heb daar namelijk null verstand van.

Alleen dat die kasten waarschijnlijk heel licht zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 15:43:
Zou je er hier misschien een paar types kunnen neerzetten. Ik heb daar namelijk null verstand van.

Alleen dat die kasten waarschijnlijk heel licht zijn.
Ik denk dat je voor jezelf eerst maar eens op een rijtje moet gaan zetten wat je precies eist van een kast. Want als wij voor jou een keuze-lijst moeten opstellen, aan de hand van dingen die je waarschijnlijk eist, wordt het dus lastig.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, laat ik het dan zo stellen. Denken jullie dat ik met de Chieftec MX-BL-DU 360 Watt een goede keuze maakt. Ik zoek geen kast met extreme koeling, zodat ik kan OC-en. Ik ga dus niet OC-en, alleen mijn videokaart dan. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval is een Chieftec kast een goeie kast ja, het zijn degelijke en goed uitgeruste kasten wat dat betreft... Zelfs al zou je wat willen OC'en zou hij nog volstaan... Over het uiterlijk van de kast ga ik niet beginnen, want dat is smaak en die is voor iedereen persoonlijk!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Die chieftech kasten zijn goed en in jouw prijsklasse........rond de honderd euro voor een chieftech DX-kast, deze heeft 4 x 5.25" gleuven en een handig te verwijderen side panel met een 80mm fan. Ook vind ik de beschikbare kleuren mooi met name de paarse en groene kast, maar daar heb je het alweer (zoals al eerder gezegd) het blijft persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op 24 July 2003 @ 15:45:
[...]

Ik denk dat je voor jezelf eerst maar eens op een rijtje moet gaan zetten wat je precies eist van een kast. Want als wij voor jou een keuze-lijst moeten opstellen, aan de hand van dingen die je waarschijnlijk eist, wordt het dus lastig.
Ik ben denk ik verkeerd begrepen. Ik zoek geen speciale dingen. Ik dacht misschien weet iemand hier wel een kewle mooie kast, zonder een flamewar te veroorzaken. Die er van buiten mooi uitziet en niet duur is. Een kast die er kwa uitstraling een beetje uitspringt. Een mid-tower, en daar houden de eisen zo ongeveer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Die 3d Air kast vind ik zelf erg gaaf. Hij is ook niet zo duur maar je moet er nog wel een voeding inzetten. pricewatch: 3R System Air (zwart) De goedkoopste is daar 62 euro en vind ik heel netjes voor zo'n mooie kast. Maar ik heb er verder geen ervaring mee :)

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt dat ie opvalt koop je gewoon die Chieftec en spuit je 'm rose!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:06

LopeZ

Too much is never enough

Doe zelf eens wat moeite, we gaan het echt niet aandragen voor je.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.