Toon posts:

Dutchtone heeft me geblokkeerd!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeerde mijn accu ff leeg te maken dus ging ik maar wat beltegoed codes intoetsen.
Beetje kinderachtig, ik weet het, maar na een keer of 4 hadden ze me geblokkeerd en en kan ik niet meer opwaarderen of mijn beltegoed beluisteren.
Volgens DT word je pas na 12 keer geblokkeerd.
Maar nu moet ik met dutchtone-klantenservice bellen om dat te deblokkeren...moet ik dan die beltegoedcode geven?? Weet misschien iemand wat te melden dat maar enigzins met dit onderwerp te maken heeft???
Want stratk is mijn beltegoed ineens op
:'(

Verwijderd

Geen id, bel ze op zou ik zeggen...

maar niet lullig bedoeld hoor: dodo, als je toch je accu wilt leegmaken bel dan een gratis nummer waarbij je zinloze info krijgt...

Verwijderd

Telefoongids, gewoon een greep:
0800 0227434 Advies over babyvoeding, Friesevlag
0800 0222626 idem, Nutricia

Weet ik veel, zag er ook uitzendburo's tussen staan dus, als je ook een baan zocht... Keus zat bij de gratis nummers

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Op dinsdag 28 november 2000 20:22 schreef Thomas B. het volgende:
Ik probeerde mijn accu ff leeg te maken dus ging ik maar wat beltegoed codes intoetsen....
Om je accu leeg te maken? :?
Je hebt gewoon lopen kloten om gratis beltegoed te krijgen en nu ben je de lul...

Ga jij maar aan de helpdesk uitleggen dat je echt alleen maar je accu leeg wilde maken :)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Verwijderd

heb dit ook gehad, een klein kutventje had mijn tel gestolen het duurde ongeveer een week voordat mijn beltegoed het weer deed

Verwijderd

Ik heb 't ook gehad :)

Moet je gewoon de klantenservice even bellen, heb ik ook gedaan, die van mij was binnen een paar uurtjes weer gedeblokkeerd..

Groentje
Pagina: 1