Ik heb een probleem met visual studio.net 2003 nou ja een probleem.
Ik ben op het moment bezig om door middel van een repeater een database uit te lezen en die op het scherm in een tabel te zetten.
Ik heb webmatrix gebruikt en daar werkt onderstaande code prima in maar in vs.net gaat hij moeilijk doen dat hij het tabel einde niet kan vinden of dat hij conflicteerd met header template
Ik weet het ik zou het dus gewoon kunnen doen in webmatrix maar ik heb niet voor niets vs.net natuurlijk en vind het gewoon raar. weet iemand hier iets op?
Als iemand toevallig ook weet of het mogelijk is om tijdens het fillen van de repeater op een bepaald moment een record een ander kleurtje te geven zodat deze er met een rode kleur bijv uit zou springen.
Ik ben op het moment bezig om door middel van een repeater een database uit te lezen en die op het scherm in een tabel te zetten.
Ik heb webmatrix gebruikt en daar werkt onderstaande code prima in maar in vs.net gaat hij moeilijk doen dat hij het tabel einde niet kan vinden of dat hij conflicteerd met header template
Ik weet het ik zou het dus gewoon kunnen doen in webmatrix maar ik heb niet voor niets vs.net natuurlijk en vind het gewoon raar. weet iemand hier iets op?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| <body MS_POSITIONING="GridLayout">
<form id="Form1" method="post" runat="server">
<asp:Repeater id="Repeater1" runat="server">
<HeaderTemplate>
<table border="1">
<tr bgcolor="#ffcc99">
<th>ID</th>
<th>First Name</th>
<th>Last Name</th>
<th>Address</th>
</tr>
</HeaderTemplate>
<ItemTemplate>
<tr bgcolor="#ffcccc">
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "au_id") %></td>
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "au_fname") %></td>
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "au_lname") %></td>
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "address") %></td>
</tr>
</ItemTemplate>
<AlternatingItemTemplate>
<tr bgcolor="#ccff99">
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "au_id") %></td>
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "au_fname") %></td>
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "au_lname") %></td>
<td><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "address") %></td>
</tr>
</AlternatingItemTemplate>
<FooterTemplate>
</table>
</FooterTemplate>
</asp:Repeater>
</form>
</body> |
Als iemand toevallig ook weet of het mogelijk is om tijdens het fillen van de repeater op een bepaald moment een record een ander kleurtje te geven zodat deze er met een rode kleur bijv uit zou springen.