Aangezien ik op mijn werk toch nix te doen heb ben ik bezig een goeie adsl provider uit te zoeken. 3 weken geleden ben ik namelijk van Chello naar 28.8k gegaan en vanaf augustus is bbned bij ons in Bergeijk beschikbaar.
Ik heb een mooi excel overzicht gemaakt van een hoop bbned aanbieders. Deze heb ik gesorteerd op de prijs die ik voor 1 jaar betaal, dus inclusief aanbiedingen, kortingen, installatiekosten etc. Ik kan hier op mijn werk niks uploaden naar mijn ftp
heeft nu 2dutch ff voor me gedaan hier is de link:
http://www.xs4all.nl/~toodutch/stuff/bbned_ADSL.xls
thanx 2dutch!
Uit mijn overzicht komen de volgende providers er het beste uit qua prijs:
Demon 2048, met fair-use en 20 Mb homepage voor 780 euro voor 1 jaar
telebyte 2048, met unlimited, 50 Mb homepage, 50 Mb mailbox voor 779 euro voor 1 jaar
Ik wil graag een 2048 abbonnement in deze prijsklasse (dus ongeveer 780 voor 1 jaar) en de grote mailbox en homepage ruimte van telebyte bevallen me. Voor mij heeft demon wel een betere naam. Ik vind een goede news-server ook belangrijk en ik weet niet hoe het daarmee gesteld is bij deze 2 providers. Of kan ik beter nog een andere overwegen. Speedxs vind ik niks en ik hoor iedereen over cistron maar de aansluitkosten zijn erg hoog en daardoor de kosten per jaar ook.
Welke van deze 2 is het beste?
Heeft iemand ervaring met demon/telebyte?
hoe goed zijn de nieuwsvoorzieningen van genoemde providers?
Ik heb een mooi excel overzicht gemaakt van een hoop bbned aanbieders. Deze heb ik gesorteerd op de prijs die ik voor 1 jaar betaal, dus inclusief aanbiedingen, kortingen, installatiekosten etc. Ik kan hier op mijn werk niks uploaden naar mijn ftp
heeft nu 2dutch ff voor me gedaan hier is de link:
http://www.xs4all.nl/~toodutch/stuff/bbned_ADSL.xls
thanx 2dutch!
Uit mijn overzicht komen de volgende providers er het beste uit qua prijs:
Demon 2048, met fair-use en 20 Mb homepage voor 780 euro voor 1 jaar
telebyte 2048, met unlimited, 50 Mb homepage, 50 Mb mailbox voor 779 euro voor 1 jaar
Ik wil graag een 2048 abbonnement in deze prijsklasse (dus ongeveer 780 voor 1 jaar) en de grote mailbox en homepage ruimte van telebyte bevallen me. Voor mij heeft demon wel een betere naam. Ik vind een goede news-server ook belangrijk en ik weet niet hoe het daarmee gesteld is bij deze 2 providers. Of kan ik beter nog een andere overwegen. Speedxs vind ik niks en ik hoor iedereen over cistron maar de aansluitkosten zijn erg hoog en daardoor de kosten per jaar ook.
Welke van deze 2 is het beste?
Heeft iemand ervaring met demon/telebyte?
hoe goed zijn de nieuwsvoorzieningen van genoemde providers?
[ Voor 63% gewijzigd door muja op 24-07-2003 16:26 ]