Hey tweakmannen,
Een korte vraag, en als dit niet een topic waardig is mag er een slotje op.
Momenteel komen er veel leuke nieuwe GSM toestellen op de markt waar de gemiddelde tweaker wel warm van wordt.
Echter zit je natuurlijk nog met je oude abo in de maag, waardoor je niet zo effe een toestel goedkoop kunt krijgen met een nieuw abo'tje.
Dit is dus ook mijn probleem.
Ik sloot destijds bij "Ben" een Zakelijk abo af voor 2 jaar. (50 euro p/m)
Deze loopt nog tot Februari 2004, maar ik wil graag een nieuwe SE T610 (wie niet)
Had ik een paar tips gehad;
1 "dan verlaag je toch je huidige T-Mobile abo en sluit je een nieuwe af"
- Maar de lieve mevrouw van de helpdesk van T-Mobile vertelde mij dat dit niet kon.
2 " Contract verlenging aanvragen"
- Bij een 1 jarig abo kan dit pas 3 maanden voor contract einde.
- Bij een 2 jarig abo kan dit pas 6 maanden voor contract einde.
Deze vlieger gaat dus ook niet op.
Ik begrijp dat veel mensen met dit euvel zitten, en het is natuurlijk ook pure logica, die T-Mobile doet het ook niet voor niks.
Iemand een idee hoe dit mischien op te lossen is?
Dit geld natuurlijk niet alleen voor T-Moblie abo's maar ook voor andere abo's mischien handig om wat tips te weten.
Thanks!
Een korte vraag, en als dit niet een topic waardig is mag er een slotje op.
Momenteel komen er veel leuke nieuwe GSM toestellen op de markt waar de gemiddelde tweaker wel warm van wordt.
Echter zit je natuurlijk nog met je oude abo in de maag, waardoor je niet zo effe een toestel goedkoop kunt krijgen met een nieuw abo'tje.
Dit is dus ook mijn probleem.
Ik sloot destijds bij "Ben" een Zakelijk abo af voor 2 jaar. (50 euro p/m)
Deze loopt nog tot Februari 2004, maar ik wil graag een nieuwe SE T610 (wie niet)
Had ik een paar tips gehad;
1 "dan verlaag je toch je huidige T-Mobile abo en sluit je een nieuwe af"
- Maar de lieve mevrouw van de helpdesk van T-Mobile vertelde mij dat dit niet kon.
2 " Contract verlenging aanvragen"
- Bij een 1 jarig abo kan dit pas 3 maanden voor contract einde.
- Bij een 2 jarig abo kan dit pas 6 maanden voor contract einde.
Deze vlieger gaat dus ook niet op.
Ik begrijp dat veel mensen met dit euvel zitten, en het is natuurlijk ook pure logica, die T-Mobile doet het ook niet voor niks.
Iemand een idee hoe dit mischien op te lossen is?
Dit geld natuurlijk niet alleen voor T-Moblie abo's maar ook voor andere abo's mischien handig om wat tips te weten.
Thanks!