Toon posts:

Campzone videokaart omruilen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gigabyte heeft een leuke actie gemaakt :)

Wie naar CAMPZONE gaat krijgt veel leuke dingen van gigabyte wat weet nog niemand :(

Maar het leukste is nog.

Demozone zal voorzien worden van coole prijzen door Gigabyte. Er valt dus flink wat te winnen!

Demozone begint op 30 juli met flink wat compo's GigaByte stelt hiervoor maar liefst 4 moederborden en een videokaart beschikbaar:

Een videokaart RADEON 9564
Een moederbord GA-8INXP
Een moederbord GA-7VAX
Een moederbord GA-8IEXP
Een moederbord GA-8ST667-L

Naast deze sponsoring heeft Gigabyte een actie bij Demozone, je kunt je oude videokaart inruilen met bijbetaling tegen een nieuwe van Gigabyte voor een sterk gereduceerd tarief

Daarnaast heeft GigaByte nog eens een verassing voor alle bezoekers van Campzone, welke dit is hoor je op Campzone zelf.

Meer info over Gigabyte vindt je op hun website http://www.giga-byte.com/

Wie gaat er zijn videokaart ook omruilen??

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je eens vertelde (of link gaf) naar exact wat voor 'sterk gereduceerde tarief' je krijgt bij inruil (en wat er als inruil geaccepteerd wordt- ik heb hier zat ISA Trident gevallen :z ) zouden we iets zinnigs erover kunnen zeggen...

Oslik blyat! Oslik!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
dion_b schreef op 24 July 2003 @ 14:36:
Als je eens vertelde (of link gaf) naar exact wat voor 'sterk gereduceerde tarief' je krijgt bij inruil (en wat er als inruil geaccepteerd wordt- ik heb hier zat ISA Trident gevallen :z ) zouden we iets zinnigs erover kunnen zeggen...
als je daar een 10tje bij legt willen ze die best ruilen tegen een GF4 of een readon9800Pro ofzo :+

serieus:
ik heb nu een GF3Ti200, en ik wil misschien wel een andere... maar ik kreeg vandaag me bankafschrift, en zag dat me sufi nog niet overgeschreven was.. dus ik denk weet niet of 't gaat lukken
(en kan je daar wel pinnen)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Denk het wel Comptechworld zelf staat er!!!!! :D
Maar ik weet niet wat je krijgt (werk niet voor Gigabyte of comptechworld)!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah, het nut van dit topic ontgaat me ook eigenlijk. Komt zelfs beetje spammerig over, dicht dus.

Mocht je het er niet mee eens zijn en je hebt daar ook nog argumenten voor, mailadres staat hieronder.

Dit topic is gesloten.