Sinds ik geen gebruik meer kan maken van flatstream, en weer verplicht ben KPN te sponoren, krijg ik weer last van veel disconnections. Ligt 't aan de provider als de verbinding er ineens mee kapt? Ik heb ook wel eens dat ik inbel en dat ie al voordat ie aangeeft"bezig met controleren van gebruikersnaam en wachtwoord" ermee kapt". Echt verrot. Ik heb het idee dat 't opzet is van die gratis providers zodat ze kunnen profiteren van het 10ct starttarief
Verwijderd
ja dat denk ik ook 
Maar vertel eens wat meer:
* foutmelding
* modem
* netwerkinstellingen
Maar for now, reinstall tcp/ip. Maybe that would do it en check je netwerkinstellingen.
Maar vertel eens wat meer:
* foutmelding
* modem
* netwerkinstellingen
Maar for now, reinstall tcp/ip. Maybe that would do it en check je netwerkinstellingen.
hmm ja hoe reinstall je je TCP/IP dan?
Modem = e-tech 56RVP
foutmelding is gewoon "kan geen verbinding maken" of als verbinding verbroken is als ie al actief is geeft ie niet eens een foutmelding.
netwerkinstellingen: op servertypen-tabblad alleen TCP/IP en softwarecompressie aangevinkt.
Primaire en Secundaire DNS zijn opgegeven en IP-headercompressie ingeschakeld, standardgateway op externe netwerk gebruiken ingeschakeld.
Modem = e-tech 56RVP
foutmelding is gewoon "kan geen verbinding maken" of als verbinding verbroken is als ie al actief is geeft ie niet eens een foutmelding.
netwerkinstellingen: op servertypen-tabblad alleen TCP/IP en softwarecompressie aangevinkt.
Primaire en Secundaire DNS zijn opgegeven en IP-headercompressie ingeschakeld, standardgateway op externe netwerk gebruiken ingeschakeld.
Ik heb exact hetzelfde alleen ik bel in op Planet, geen gratis provider dus. Heb ook een Etech modem , eerst een dynalink gehad, die deed het ook.
Half uur met een kerel van de helpdesk aan de lijn gehangen en die kwam er ook niet uit, alleen een pare init strings had ie voor me maar die heb ik nog niet geprobeerd omdat ik daar niet aan toe kom.
Ik gebruik onder win98se de drivers van cd omdatik eigenlijk ook nergens drivers kan vinden voor die modem, alleen hele trage sites of sites waar een heleboel verschillende types staan en ik dan door de bomen het bos niet meer zie omdat ik niet weet of ik een RXVP14K832 of een RZVP14K832 heb.....
Als er iemand iets weet, graag....
btw, nu ben ik alweer 10 minuten online, record van vandaag
Half uur met een kerel van de helpdesk aan de lijn gehangen en die kwam er ook niet uit, alleen een pare init strings had ie voor me maar die heb ik nog niet geprobeerd omdat ik daar niet aan toe kom.
Ik gebruik onder win98se de drivers van cd omdatik eigenlijk ook nergens drivers kan vinden voor die modem, alleen hele trage sites of sites waar een heleboel verschillende types staan en ik dan door de bomen het bos niet meer zie omdat ik niet weet of ik een RXVP14K832 of een RZVP14K832 heb.....
Als er iemand iets weet, graag....
btw, nu ben ik alweer 10 minuten online, record van vandaag
Verwijderd
Zou softwarecompressie uitzetten daar de hardware dit al doet. (V.42 bis) kost je alleen maar CPU tijd.
Nergens disconnect on Idle timers aanstaan ?
zoja uitzetten.
E-Tech ondersteunt het opschroeven van je zendniveau staat def op -10 geloof ik, zet die eens op -6, kan zijn dat je een slechte PTT lijntje hebt nml. met veel ruis.
Schakel eens over naar 56k flex of V.90 afhankelijk van huidige instelling.
Nergens disconnect on Idle timers aanstaan ?
zoja uitzetten.
E-Tech ondersteunt het opschroeven van je zendniveau staat def op -10 geloof ik, zet die eens op -6, kan zijn dat je een slechte PTT lijntje hebt nml. met veel ruis.
Schakel eens over naar 56k flex of V.90 afhankelijk van huidige instelling.