Gisteren heb ik besloten om de firmware van mijn Iriver IMP-350 speler te upgraden naar versie 2.30 (gebruikte 2.20). De upgrade ging routinegewijs perfect. Echter na het opstarten van de speler merkte ik dat het blauwe lichtje dat anders altijd zo mooi de display van mijn remote verlicht er niet meer is. Ik ga dus meteen bij de instellingen zien of de nieuwe firmware dit misschien niet uitgeschakeld zou hebben. Dit bleek niet zo, het stond gewoon aan op 3sec. Ben dan meteen gaan kijken op het Iriver forum waar ik na een kleine search direct o.a. dit topic vond waaruit blijkt dat er blijkbaar wel meer mensen zijn die dit probleem hebben gehad. Omdat ik weet dat er wel wat mensen hier zo'n Iriver hebben en omdat ik er hier algemeen gezien niet veel negatiefs over gelezen heb vroeg ik mij af of iemand hier dit probleem ooit al gehad heeft en hoe hij/zij dit opgelost heeft. De meest voor de hand liggende oplossing is de remote terug naar Digimania (waar ik hem gekocht heb) te sturen en hem daar te laten reparen. Een andere vraag die ik had is of iemand ervaring heeft met de IMP-400 remote die ze bij Digimania apart verkopen voor 35 EUR. Ik zou, moest mijn remote niet meer te repareren zijn, namelijk overwegen zo'n remote te kopen omdat die er mij iets robuster uitziet dan de mij nogal platieke, goedkope aanvoelende IMP-350 remote die ik nu heb. Ik hoop dat iemand me met een van deze vele vragen kan helpen
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.