Toon posts:

[SGD]Gaarne toestemming hiervoor :*

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat SGD voor omdat het voor 1 van de Spielerij modjes is bedoeld, dat lijkt me logisch :)

Anyway, van de Game-On organisatie (dat is een internationale tentoonstelling over de historie van games) kreeg ik het verzoek om een bepaalde oproep op verschillende fora's waar ik vaak kom te plaatsen. Het gaat in principe om dit bericht:
Ik ben bezig een dag te organiseren voor gamers en mensen die werkzaam zijn in de multimedia / games branche. Wat zou er moeten plaats vinden dat gamers echt aan hun trekken komen. Wat zijn de vragen die je altijd al had willen stellen aan een publisher of ontwikkelaar uit de Benelux. Altijd al een spel willen maken, maar lukt het in je eentje niet, leer van of ontmoet mensen met hetzelfde probleem . Wie heeft waar belangstelling voor ? Voor ideeën hierover of vragen. Reageer ! Het moet een inspirerende dag worden voor gamers , ontwikkelaars en dienen als impuls voor de game-scene in Nederland
Ik zal dit iets aanpassen aangezien *IK* het niet organiseer, hoogstens mede-organiseer. Voordat ik hierover een topic aanmaak in SGD wilde ik ff vooraf tjekken of dat akkoord was :) Ik wil mijn no-slotjes-claim niet kwijtraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

manic @ tweakers.net :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
offtopic:
En was is dit dan?

[ Voor 3% gewijzigd door jadjong op 24-07-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dergelijke requesten even via de mail..

Oei... je eerste slotje :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.