PIII 800 100 mhz, wat voor moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Pierewaaier
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb een pIII 800 100 mhz.
Wat voor moederbord kan ik daar het beste voor kopen, aangezien hij het niet trekt op m'n ouwe

Verwijderd

Nou, ten eerste welk mobo heb je nu ?

En ten tweede vind ik de moederborden van abit erg goed. Maar dat is meer eigen keus. Het maakt niet zoveel uit of je een goedkoop of een duur moederbord koopt voor je intel processor. Intel doet het toch wel =D

Misschien dat je de bios van je "oude" mobo kunt flashen zodat hij wel je nieuwe proc aankan =)

GreetzZ MaSsiE

• Pierewaaier
Ik heb een asus p2b, maar m'n pcb rev. is te oud zodat ik m'n voltage niet kan aanpassen.

• Pierewaaier
zijn er niet meer goede MB's, lijkt me sterk

voor iedereen die antwoord geeft erge dank :D

Verwijderd

De ASUS CUSL2:9 is de beste mobo die er is voor de p3-800. Heb ik sinds afgelopen vrijdag. In afwachting van mijn alpha cooler loopt mijn cpu op 960MHz met een standaard Intel koeler:9~.
Abit is ook goed heb ik ook een jaar plezier van gehad, maar nu ga ik meer voor de stabiliteit.

Veel suc6

Verwijderd

Yep. Hier de Asus cuSL2-C met een P700E@933 op 1,65v.

Retestabiel :) :)

Verwijderd

Als je niet meer wilt upgraden qua processor, zou ik lekker een BX-bordje nemen, blijft sneller dan een i815 bordje. Goeie keus is de Asus CUBX of Abit BX133-Raid

Verwijderd

Ik heb een ASUS P3BF loopt me 800 op 960 met een retail koeler maar ik haal morge zelf een ASUS CUSL-2 om verder te komen
Pagina: 1