HP deskjet 960c probleem

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07 13:34
Ik heb hier deze printer van mijn tante staan, omdat hij niet in het zwart uitprint (wel in kleur). Toen heb ik het bij mij geprobeerd en toen printte ie in grijs, maar ik heb vernomen dat grijs door de kleurencartridge geregeld wordt.
Ik heb nog geen nieuwe inktcartridge gekocht, wat misschien wel voor de hand liggend is, maar deze die er in zit heeft het gedaan en heeft ook nog inkt in zich.
Jullie nog ideeen? Of is een nieuwe inktcartridge toch de oplossing? Er wordt verder niks aangegeven dat er iets mis mee is. Ik had er nog een andere cartridge ingedaan maar die was stuk en dat gaf de printer ook aan....

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 16:39

Tiny

Wat eten we?

print je niet toevallig gewoon op draft?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien een tijdje niet gebruikt, waardoor de printkop is uitgedroogd??
Je zou ff met een nat (schuur)sponsje de kop met lauw water kunnen schoonmaken...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-08 18:39

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wat heb je zoal geprobeerd?
Koppen laten reinigen?
Contactpuntjes gereinigd?

etcetcetc....

• Shadow_Zero
@PencakSilat: wat is draft ook al weer?

@BredeP: dit zou kunnen, ga het gelijk even proberen

@wfvn: ik ben de hele mikmak van het software pakket doorgelopen. Dus koppen reinigen en wat er allemaal bij zit heb ik gedaan. Maar het mocht niet baten.

• Shadow_Zero
Ja, die had ik al gelezen.
Moet dat helpen?
M'n tante had al HP gebeld en die gast zei dat ze een USB kabel moest kopen. Lekker advies, aangezien de computer van mijn tante zo oud is dat deze geen USB heeft -_-;
Pagina: 1