Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met mrouter die alleen infrarood poort als optie geeft en geen enkele com poort laat zien?????.

Ik heb sitecom usb bluetooth geprobeerd en nu belkin usb maar mrouter verdomd het goed te werken. Heb alle topics al gelezen maar niemand rept een woord hierover. Draai gewoon XP, alles instaleerd goed, kan ook mijn debieltje zien, ftp'en maar dus niet PC suite draaien. Natuurlijk meerdere malen gedeinstaleerd etc. Nieuwe firmware, drivers, de hele mikmak geprobeerd.

Neukia gebeld en zeggen dat de BT aan "digianswer 1.09" moet voldoen??????
Ze kunnen niet eens een 100% compatible BT aanbevelen.

ben al heel wat uurtjes kwijt........... alle hulp ben ik dankbaar voor.

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:56
Je moet iets met je Serial port aanzetten in Mijn BT-lokaties (staat bij het rijtje als je op je telefoon heb geklikt). Meestal geeft hij dan een foutmelding en als je dan ff wacht dan hoor je het geluidje van een inkomende email en als het goed is werkt alles dan. Soms moet je nog ff dubbelklikken op het BT logootje bij de klok en dan een wachtwoord invoeren en hetzelfde op je phone invoeren ;)

Lukt het niet, dan kun je altijd nog in het volgende topic kijken: [rml][ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar ![/rml]

BTW Ik heb gewoon zo'n goedkoop MyCom ding van €29,- ;)

[ Voor 6% gewijzigd door XoReP op 24-07-2003 12:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik hebbet al gevonden, moest mijn modem disabelen, pas dan worden de poorten zichtbaar in mijn mrouter.
maar bedankt. :)