Toon posts:

[MMS] met Hi-30 abbo ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik deze vraag hier kan stellen.. lang geleden dat ik hier wat heb gepost :)

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon (Nokia 6610) met abbo (Hi-30) gehaald. Op www.hi.nl stond dat MMS-berichten buiten de belbundel vielen en € 0,49 per bericht kostten. Nou prima, dat is geen probleem... Wat blijkt nou: met een Hi-abbo (dus geen I-Mode) kun je niet MMS-en ?

Is er een mogelijkheid om wel te kunnen MMS-en met een Hi-abbo? Anders heb ik nl. een hele grote miskoop gedaan :(

/me heeft t nodig voor de vakantie (vriendin weg, en MMS-en gaat beter/is goedkoper dan SMS-en)...

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-05 23:45
Klopt, voorlopig kan je alleen MMS'en icm met een I-mode abbonement. Gaat ook nog wel los komen maar niet voor je vakantie waarschijnlijk...

Verwijderd

Topicstarter
Nergunsman schreef op 24 July 2003 @ 10:36:
Klopt, voorlopig kan je alleen MMS'en icm met een I-mode abbonement. Gaat ook nog wel los komen maar niet voor je vakantie waarschijnlijk...
Damned :( Ik kan dus ook geen MMS-berichten ontvangen ?

Verwijderd

Topicstarter
Net gebeld: MMS voor HI-abbo's komt pas in het vierde kwartaal :(

Te laat voor mij dus :(

En GPRS? Kan ik dat wel gebruiken? Want dan zou ik evt. die MMS-en die ik krijg via wap kunnen bekijken en via SMS beantwoorden (heb toch een hele meuk gratis minuten/sms-jes...) ?

Verwijderd

Topicstarter
Ok: wat anders: Proximus (België) biedt het bekijken van MMS-berichten via WAP aan... Zou dit ook mogelijk kunnen zijn met Vodafone? Dus dat je je MMS-bericht online bekijkt ?

WAP-pen kan ik nl. wel...

Verwijderd

Je kan bij KPN wel gebruik maken van GPRS, maar dan moet je wel een apart abonnement daarvoor hebben. Je kan in België in elk geval gebruik maken van GPRS via het netwerk van Proximus, indien je dit wenst. Maar wel super duur, met je KPN abonnement!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 16:49:
Je kan bij KPN wel gebruik maken van GPRS, maar dan moet je wel een apart abonnement daarvoor hebben. Je kan in België in elk geval gebruik maken van GPRS via het netwerk van Proximus, indien je dit wenst. Maar wel super duur, met je KPN abonnement!
Mja, het gaat mij voornamelijk om het bekijken van MMS (al dan niet online)..

Maar daarvoor heb ik nu een oplossing gevonden: wap-scriptje gemaakt dat via het mms-id van vodafone dat je krijgt de hele page ophaalt, de data (toch alleen maar tekst) van de mms eruit trekt en opslaat in een dbase, zodat ik later evt. kan teruglezen... Ik kan nu dus de MMS-en die ik ontvang van Vodafone online via WAP bekijken :)
Pagina: 1