Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Casemodding tijdschriften

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dennis Publishing (uitgever van bekende tijdschriften zoals PC Zone, PC Pro,..) gaat weldra een nieuw tijdschrift op de markt brengen:
Custom PC
Dit magazine zou louter oc-hardware en casemod-stuff bespreken.

Dit bericht heb ik ontvangen via een e-mail (ben geabonneerd bij PCZone nieuwsbrief)

Maar op internet kan ik hierover niet direct iets terugvinden.

Heeft er iemand meer info hierover? Of bestaan er al betere gevestigde waarden in "casemod-magazines" ?

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Voor casemod info blijf je vaak toch gebonden aan de digitale versie, websites.
Die zijn ook up-to-date enzo (en is gratis)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Mischien komt er in dat tijdschrift wel vette posters voor op je kamer :+

maar ik vind t op zich best een goed idee, mischien dat het nog goed verkocht gaat worden ook nog... ik denk dat dat tijdschrift meer geschikt is voor noobs, zoals ik O-)

toch lijkt t me n goed id ;)

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Hier ben ik dus niet blij mee ,want dan heeft straks bijna iedereen een casemod :( !!!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
dus???
dat maakt toch niet uit, je moet er gewoon voor zorgen dat die van jou het mooist is en dat die in het blaadje komt en dat iedereen denk:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH wat een mooi ding, dat kan ik niet"

denk dat het wel een leuk idee zou zijn, mits het tijdschrift niet te duur is

[ Voor 18% gewijzigd door xillius op 24-07-2003 11:47 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat de meesten de mods toch online gaan bekijken, ok voor degene mod een 56k of geen inet is dit dan wel een leuke oplossing.

:)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

Als er mooie grote posters in komen, vindt ik alles best ;).
vrolijkt me kamer weer es wat op :)

edwindijkstra.nl

Verwijderd

Zoiets heb ik ook wel gezien in Frankrijk.
dat zag er echt zwaar mooi uit (reviews nieuwe hardware, casemods, WC'tjes)
Ben blij als ze het hier ook krijgen :)

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

hehe, werd eens tijd dat we ons eigen magazine kregen ;) ik vind het een super idee, nu maar hopen dat ze het ook daadwerkelijk doorzetten. LAat ons even iets weten als je er wat meer info over hebt!!

Verwijderd

Contacteer ze zelf: http://www.dennis.co.uk/Main/Contacts.html

Main Office
Dennis Publishing Ltd
30 Cleveland Street
London W1T 4JD
Telephone: 020 7907 6000
Facsimile: 020 7907 6020
theboard@dennis.co.uk

Tot die tijd dat er info over is vrijgegeven blijft het toch een beetje nutteloos speculeren (of een hoax).

Post die mail hier eens zodat er iets meer duidelijk wordt?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mwah, lijkt me wel leuk, maar verder niet echt nuttig ofzo, dr zijn al zoveel sites waar je vanalles kan vinden, en alsnog lees je (ik IIG) lang niet alles van

Verwijderd

Topicstarter
Dear Tim,

Dennis Publishing, the company who produce Computer Shopper, PCPro, PCZone & CVG are launching a new magazine aimed solely at the performance hardware and customisation market. Custom PC goes on sale on 28th August and we’re looking for the best self-built PC out there to be featured in issue one.

If you've put together a super-overclocked gaming monster, modded your PC in an interesting or innovative way, or just built a system you're proud of, then we want to hear about it. This is your opportunity to show your Custom PC to the world.

Just email telling us why your machine is a 300lb gorilla including some specs and 2 photos in the style shown on the right (max 20k per pic). This should include just basic stuff like processor, memory, HDD and graphics card. However, if there is something special about it i.e. you've soldered together your own sound card, tell us that too. We will pick a winner who will be interviewed by the staff and win £1,000 of hardware. We'll also send our roving photographer round to your house to take a picture of your machine in all its glory.

Email us your PC now and you could win £1,000 of the latest performance hardware!

hotrod@dennis.co.uk
Het kan als spam overkomen, maar ik wil de nadruk toch leggen op de eerste paragraaf.
Bovendien wil ik, zoals in de openingsthread al verduidelijkt, de vraag veralgemenen of er al andere alternatieven bestaan?

Verwijderd

Lijkt mij wel interesant, kan ik ook een lekker in de tuin of trein over casemodden lezen (zonder dat ik mijn printer leeg moet printen).

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
hmm.. dat wordt dus een engels tijdschrift... die zijn waar ik woon niet al te makkelijk te krijgen :( en om daarvoor apart naar de bladenboer te gaan... nou nee, er valt zat te lezen op internet :)

Mn 3D printer blogje..

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 22:17
mwah, als a.p. versteeg een van zn mods mailt wint ie makkelijk :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• floriske.nl
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

check deze link maar eens, het gaat niet alleen per mail rond, maar staat inmiddels ook op hun site.

maar wat ik er uit begrijp is dat het meer op oc'en gericht is dan op casemodding zelf

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

FiXeL schreef op 24 July 2003 @ 15:19:
hmm.. dat wordt dus een engels tijdschrift... die zijn waar ik woon niet al te makkelijk te krijgen :( en om daarvoor apart naar de bladenboer te gaan... nou nee, er valt zat te lezen op internet :)
idd.. de meeste casemodder heeft internet en komt zo snel genoeg op de hoogte van nieuwtjes van mede casemodders. :)

denk dat de vraag groot is van newbies die er net inrollen maar om nou te zeggen dat een beetje een gevorderde casemodder hier interesse in heeft... ik denk het niet.

got en casejunkies en lots of andere websites geven die info wel :)

Verwijderd

volges mij wordt dat plaatje niet veel :P ze zijn volges mij totaal niet ervaren in dit soort zaken... Als ze echt steppings enzo willen gaan testen, welke het hardst gaan...dienen ze op zun minst phase-change te hebben....

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
mark10123 schreef op 24 juli 2003 @ 11:45:
Hier ben ik dus niet blij mee ,want dan heeft straks bijna iedereen een casemod :( !!!
mooi toch? kun je weer van anderen kleine ideeën opdoen. en daar komt bij. des te meer echte orginele casemods er gaan komen. want als de standaard comuter gebruiker gaat case modden dan gaan wij tweakers daar natuurlijk een stapje bovenop doen en nog mooiere creaties laten zien :+

• dstyle_nl
  • Laatst online: 26-11 12:08
zo mooi vind ik dat niet ....

500 pre-modded pc's stonden er op drome als het mij vraagt... JONGENS WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?! ?! ?!

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

gameenergy schreef op 24 juli 2003 @ 17:30:

500 pre-modded pc's stonden er op drome als het mij vraagt... JONGENS WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?! ?! ?!
pff zeg dat wel, ik erger me daar ook DOOD aan. Maar och de mijne is lekker toch betuur :+ . ontopic, het is wel een engels blad, weer een minpuntje. Als je het mij vraagt zouden we een wekelijk tweakert magazine moeten starten ( alleen voor de posters dan eigenlijk ) :o

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• dstyle_nl
een magazine beginnen is vrij makkelijk en heb je binnen no time in de lucht...
ik heb zelf aan het blad REAL GAMER meegewerkt deze is wel faiet gegaan helaas maar dat waren echt een stel beginners bij elkaar....

als iemand hier maandelijks inkomen heeft die een blad wil beginnen count me in.....
ik kan goede reviews schrijfen en ben zelf ook een van de diehards :D

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee, lijkt me ook he-le-maal niks. Vroeger zat ik tenminste nog een beetje te zoeken voor iemand die zijn AMD K-6 had watergekoeld met een gaar zelfgemaakt koelblokje, nu koop je op de hoek een setje en ben je klaar. En zo wordt het alleen maar 'erger'.

Verwijderd

[quote]gameenergy schreef op 24 July 2003 @ 17:30:

Ik ben helemaal met je eens :) dit discussie is al malen gevoerd en je komt er gewoon niet uit dus( mening verschil) en daar moeten we er bij laten. Tegenwoordig heeft een geen "tweaker" een premod en showen hoe hij het gemaakt heeft niet dat ik het erg vind om te showen natuurlijk mag dat maar wel met je eigen ontwerp. Ik zelf zie er eigenlijk niet zo veel zin in die tijdschrift omdat er misschien de helft toch premod er in komt te staan en dat vind ik een schande op gebied van casemodden :'( .

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
AUB, begin NIET over premods!

Een magazine over modding kan toch ook howto's en tutorials publiceren over het spuiten van je kast/window cutten/baybus maken/.... Handig toch als je zo'n boekje bij de hand hebt als je bezig bent met je kast te bewerken.

• dstyle_nl
een magazine vind ik niet echt fout maar als ze dan ook eens radiators enzo gaan reviewen heb geen id welke goed zijn en welke niet :D

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Ik vind het niet zo erg. Het is moeilijker om een zelfgemaakt blokje te vinden tegenwoordig dan 'vroeger'. Dat het engels is vind ik niet zo erg en om een eventuele howto als 'hardcopy' te hebben is handig en had nu al een poos op ccmod moeten staan....

Ik wacht met spanning af....

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:48
Op internet is veel meer te vinden en je kunt er ook nog een rustig over discussieren enz... Denk niet dat het iets gaat worden.

Verwijderd

Dat je op internet wel meer kan vinden wil nog niet zeggen dat het magazine geen kans maakt. Tenslot van rekening zijn er wel meer bladen te koop in de winkel waar je miljoenen hits op internet mee hebt. Waar het om gaat is dat voor internet je actief moet zoeken terwijl bij een magazine er een voorselectie is gedaan door de makers.
Er zijn buiten het PC gebeuren zat tijdschriften te vinden die zich bezig houden met "modding" in de ruimste zin van het woord: denk maar aan de electro, klus, motor, vrachtwagenbladen waar allerlei custombuilds/paintskills in geshowt staan.
Handig dat nu én het mailtje én de nieuwsaankondiging hier staan, dat maakt duidelijk dat het iig niet om een hoax gaat.
Pagina: 1