Ik heb net een Sony DRU-510A (firmware 1.0c) geinstalleerd en als ik een DVD-R wil branden met Nero dan brandt hij hem alleen op ong. single speed. Dit topic heeft het veel over incompatibiliteits problemen tussen Sony en DVD-R's, maar het lijkt me dat het toch minimaal op double speed zou moeten kunnen (ik heb hier wat Princo x4 DVD-R's liggen).
Wat ook erg raar is, maar dat is misschien zoals de brander werkt, is dat het "Recorder Buffer Level / State" balkje van Nero tijdens het branden oploopt naar 100%, daarna afzakt naar rond de 10% en dat gaat de hele tijd zo door. Op het moment dat hij afloopt komt echte brandsnelheid onder de 1x snelheid.
Net ook nog even een Imagetion DVD+R op 2.4x getest, maar die blijft ook rond de 1x hangen.
Maurice
Wat ook erg raar is, maar dat is misschien zoals de brander werkt, is dat het "Recorder Buffer Level / State" balkje van Nero tijdens het branden oploopt naar 100%, daarna afzakt naar rond de 10% en dat gaat de hele tijd zo door. Op het moment dat hij afloopt komt echte brandsnelheid onder de 1x snelheid.
Net ook nog even een Imagetion DVD+R op 2.4x getest, maar die blijft ook rond de 1x hangen.
Maurice
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 10:00 ]