Toon posts:

[outlook]gedeelde email, maar prullebak niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem in msoutlook

ik deel met drie mensen een gezamelijke (bedrijfs) email en ook nog hebben wij alle drie losse emails...nu is het zo dat als ik op mn pc een bedrijfsemail delete hij in mn persoonlijke mail prullebak komt...dat is bij de andere 2 ook zo....dan is het overzicht helemaal weg omdat de mail over 3 verschillende (prive) prullebakken wordt verspreid. weet iemand hier een goede oplossing voor?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:19
Verplaatsen van de mail naar een centrale box. Ik moet mijn verzonden items ook altijd naar een centrale verzonden items slepen als ik op mijn werk mail vanaf persoonlijk account. (op zich ook logisch)

UNOX: The worst operating system

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

ja een mailserver installeren zodat je een centrale vergaar bak hebt.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Maak een extra map aan in de gedeelde email en verplaats mailtjes die weg moeten daar naartoe, volgens mij is het standaard dat weggegooide mailtjes bij jou mailbox komen te staan.

Download my music on SoundCloud

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Outlook is software ;)
Windows Operated Systems >> Software Algemeen

+ title change

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb al over een extra map nagedacht maar dat is zo omslachtig en moeilijk voor de wat minder pc begaafden (ja het is ongelofelijk maar ze snapten t niet) dus kan het echt niet anders ingesteld worden dat er een apparte prullebak is per email adress (zodat het gedeelde email adres dus een eigen heeft)

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry niet gezien...net wakker :P
Pagina: 1