Money for nothin' and your chicks for free
PSN: mug_8pm
Uiteraard worden ze met een cdwriter gebrand, dus moeten ze wel in een cdspeler.
Alleen snap ik dus niet het nu ervan...
[ Voor 51% gewijzigd door Galois op 24-07-2003 09:17 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Verwijderd
maar ze zien er wel cool uit ja! als je ook je eigen platen labels erop kan drukken is het helemaal goud.
Now you can create customized, vinyl looking CDs, with Verbatim Inkjet Printable Digital Vinyl CD-R. These retro style discs combine the groovy look of a 45-rpm record with the added feature of a printable area compatible for use with Inkjet CD printers. Ideal for duplication houses, recording studios, musicians and businesses, the discs provide a unique, high-quality solution for personalizing and distributing music, video or marketing materials. Inkjet Printable Digital Vinyl CD-Rs are produced to the highest standards and feature Verbatim's patented Azo recording dye technology, which provides exceptional recording stability and playback. So get creative with Inkjet Printable Digital Vinyl CDR, only from Verbatim
[ Voor 87% gewijzigd door DeeJee op 24-07-2003 09:18 ]
Zodra je ook je eigen platenlabels erop kan drukken,Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 09:16:
cd speler duh...
maar ze zien er wel cool uit ja! als je ook je eigen platen labels erop kan drukken is het helemaal goud.
dan kan je net zo goed een gewone CD-R pakken en daar een label opplakken
dan print je op dat label maar een Vinyl-look...
heb je hetzelfde idee
toch?
Leeg - Sinds 20180907
Je begrijpt het geloof ik verkeerd, wat hier bedoeld wordt is dat je met een printer waar je een cd in stopt kan gebruiken om de cd te bedrukken en niet zo zeer een papieren label.Chillz schreef op 24 juli 2003 @ 10:15:
[...]
Zodra je ook je eigen platenlabels erop kan drukken,
dan kan je net zo goed een gewone CD-R pakken en daar een label opplakken
dan print je op dat label maar een Vinyl-look...
heb je hetzelfde idee
toch?

TDK CD/DVD LABELPRINTER
Print text en images direct op een CD/DVD.
Software met fixed design templates voor muziek, data en digitale images.
of de mogelijkheid voor een vrij design.
Print op bijna iedere soort media, dus niet alleen op printables.
USB aansluiting
RETAILKIT 139,- incl.
Inkt cartridges in de kleuren zwart, blauw, rood en zilver 9,99 incl.
[ Voor 31% gewijzigd door Luppie op 24-07-2003 13:08 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
volgens mij wel ja... niet normaal. Denk niet dat die verbatim zo duur zijn hoor.
Die zijn echt kewl. Helaas heb ik tot nu toe alleen US winkels kunnen vinden, die deze dingen verkopen
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/668812
"man is not truly one, but truly two,"
Verwijderd
dit is zo vet als demootjes voor mijn mixen...
Verwijderd
die dingen van Conrad zijn natuurlijk veel te duur. 20 euro voor 1 zo'n ding? is toch belachelijk. dan liever uit de US halen voor een normale prijs.
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl