Toon posts:

Remote desktop traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al :)
Mijn remote desktop is altijd zoooooo traag.
Ik gebruik remote administrator en ook WinVNC.
Net de nieuwste remote admin gedownload, versie 2.1
Maar dat helpt ook niet veel.
Ik gebruik dan zelfs de 16 kleuren modes.
En nog is het zo traag.
Ik ben dan trouwens wel wat aan het down en uploaden.
Upload = 16kb/s (ADSL BASIC) maar ik upload dan met ongeveer 8 tot 11 kb/s
Heb er dus nog 5 over voor remote admin.

Is er misschien niet een vervanger die een stuk sneller werkt?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik zou maar wat minder uploaden als ik jou was. Die 16kB (denk aan hoofdlettergebruik) is maar theoretisch. In de praktijk zul je die niet halen, dus trek er maar weer 2-3kB van die 5 af :)

Eigenlijk weet ik niet hoe WinVNC werkt, heb zelf altijd gewerkt met NetOp en dat met volle tevredenheid. Bij NetOp heb je de keuze om commando's als opdrachten of als bitmap voor je te krijgen. Bij opdrachten simuleert hij de omgeving en maakt even snel zelf menuutjes aan, en met bitmap krijg je echt het hele scherm doorgeseind. Een enorm snelheidsveschil tussen die twee methodes. Misschien dat je deze prog kunt proberen?

Verder zou ik de GoT-search gebruiken want een lijstje met remote controls is vaak voorbij gekomen :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 03:30:
De titel zegt het al :)
Mijn remote desktop is altijd zoooooo traag.
Ik gebruik remote administrator en ook WinVNC.
Net de nieuwste remote admin gedownload, versie 2.1
Maar dat helpt ook niet veel.
Ik gebruik dan zelfs de 16 kleuren modes.
En nog is het zo traag.
Ik ben dan trouwens wel wat aan het down en uploaden.
Upload = 16kb/s (ADSL BASIC) maar ik upload dan met ongeveer 8 tot 11 kb/s
Heb er dus nog 5 over voor remote admin.

Is er misschien niet een vervanger die een stuk sneller werkt?
Ja, tnx.
Maar voordat ik post hier zoek ik echt wel hoor :)
Ik ben er nu al een paar dagen mee aan het klooien.
De enigste reden waarom ik remote wil gaan is om ff wat nieuwe donloads in mijn emule en soulseek te zetten.
En om te kijken hoe de downloads er voor staan.
Maar ik neem denk ik maar een snellere adsl abbo.
Die stinky 128kbit upload is gewoon zielig.
Morgen zal ik Net OP wel eens even proberen, ben nu Dameware ook aan het binnen halen.
Dus die zal ik meteen ff testen.

Owja, toen ik vandaag lokaal wilde inloggen met Remote Administrator, maakte remote admin steeds nieuwe schermen aan.
Dus op het laatst had ik een stuk of 40 x een remote admin scherm.
Klopt dat wel? of kun je lokaal niet inloggen?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik dacht dat Remote Administrator voor elke inlog een nieuwe Sessie aanmaakte met een eigen werkomgeving. Zodoende kun je met meer personen tegelijk op die machien dacht ik.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ik gebruik ook Remote Admin en dat werkt hier prima; ik heb nooit last van meerdere schermen (en ja, je kan idd met meerdere mensen tegelijk op 1 pc inloggen).

Het nadeel van Remote Admin vind ik dat ie het aantal FPS altijd zo hoog mogelijk probeert te krijgen, mijn server load schoot dan snel omhoog.. Nu start ik Remote Admin met een command line op en dan kan je dus aangeven hoeveel FPS je wil hebben, werkt prima met 10 FPS en de snelheid wordt er toch beter op (bij mij).

Mijn shortcut:
code:
1
C:\Program Files\Radmin\radmin.exe /connect:192.168.123.1 /updates:10

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
ja, met lokaal inloggen bedoeljde ik op mijn machine zelf.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Begrijp ik dit nou goed? Je zit achter je eigen machine en vervolgens ga je dat scherm nog een keer overnemen?? Dan krijg je idd een loop meerdere raampjes ja, het Droste-effect zeg maar... Maar waarom wil je nou het scherm overnemen van de pc waar je al achter zit?

(Voor de mensen die niet weten/begrijpen wat ik bedoel met Droste effect, dit dus:)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gderksen/BE/evenementen/denbosch/db-pic39.jpg

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ook schreef op 24 July 2003 @ 10:45:
Begrijp ik dit nou goed? Je zit achter je eigen machine en vervolgens ga je dat scherm nog een keer overnemen?? Dan krijg je idd een loop meerdere raampjes ja, het Droste-effect zeg maar... Maar waarom wil je nou het scherm overnemen van de pc waar je al achter zit?

(Voor de mensen die niet weten/begrijpen wat ik bedoel met Droste effect, dit dus:)
[afbeelding]
dat is natuurlijk om te testen haha.
Ik heb geen lannetje ofzo waar ik kan testen snappie?
En naar de buren toe rennen om ff te testen vind ik ook maar nix :)

Verwijderd

Maareh een tijdje terug had emule nog een webremotecontrol ingebouwd zitten, ik weet niet of je er ondertussen al downloads mee toe kan voegen (kon eerst niet omdat het nog in ontwikkeling was) en ik weet ook niet hoe het zit met soulseek (ken het hele programma niet) maar kijk eens naar een dergelijke oplossing kost je een stuk minder bandbreedte, kun je gewoon vol blijven downloaden.

edit:
O en als het goed is (binnenkort) gaan verschillende ADSL providers een hogere upload aan bieden dan krijg je bijvoorbeeld twee keer zoveel upload voor een iets hogere prijs maar dan hoef je niet gelijk een abbo te nemen dat twee keer zo duur is. Zit er zelf ook nog op te wachten wanneer dat beschikbaar word weet iemand daar iets van?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 14:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik dus al ff naar geinformeerd bij Xs4all :)

Vanaf 16 juni biedt KPN aan internetproviders de mogelijkheid om twee aanvullende ADSL varianten aan te bieden: 'ADSL Basic Double Upstream' en 'ADSL Fast Double Upstream'. Bij Basic ADSL gaat het om een verhoging van de upstreamsnelheid van 128 Kbit/s naar 256 Kbit/s. Bij Fast ADSL gaat het om een verhoging van de upstreamsnelheid van 256 Kbit/s naar 512 Kbit/s.

XS4ALL was verrast door de snelle introductie door KPN van deze nieuwe ADSL varianten. Het introduceren van deze nieuwe varianten behelst een grondige aanpassing van operationele processen en systemen, te meer daar de nieuwe varianten niet overal in het ADSL dekkingsgebied leverbaar zijn. Er zijn rond de introductie van deze nieuwe ADSL varianten nog veel onduidelijkheden. Een overhaaste introductie zou ten koste gaan van de kwaliteit van de order- en leveringsprocessen. XS4ALL introduceert nieuwe diensten pas als de kwaliteit van deze processen is gewaarborgd.

XS4ALL beraadt zich momenteel of ze deze nieuwe varianten in de markt zal zetten en zo ja, op welke wijze. Begin augustus 2003 verwacht XS4ALL hier duidelijkheid over te geven. Tot die tijd zal XS4ALL de nieuwe ADSL varianten niet voeren.
Pagina: 1