Filmindustrie tracht sympathie op te wekken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Omdat het anders weer helemaal fout zal staan, wil ik jullie aandacht even vestigen op Filmindustrie tracht sympathie op te wekken. Deze keer niet de RIAA, maar de MPAA die wat roept. De reacties zijn er echter niet erg veel anders door... :X

Ennieweej, die draad zal de aankomende paar dagen wel wat puntjes nodig hebben. :)

Om dan ook maar af te trappen, deze is IMO een troll. Het lijkt net een goede reactie, maar als je er beter naar kijkt zitten er onderhuids meerdere dingen waarmee alleen maar geschopt wordt tegen de filmindustrie. Sowieso de kotssmileys aan het begin, de manier van bewoorden in het algemeen is ook niet heel erg netjes en in feite is hij vreselijk ongenunaceerd bezig.
Ik denk dat dit soort reacties er morgen nog veel meer bij zullen komen, dus dan weten jullie wat je te wachten staat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er al vast de eerste modpuntjes tegenaan gegooid. Eigenaardig genoeg lijken veel mensen de reactie met de kotssmileys "Inzichtvol" te vinden. Als je zoveel negatieve smileys gebruikt mag wat mij betreft de score van je reactie ook negatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

Steevast hetzelfde liedje als het nieuwsitem (zijdelings) gerelateerd is aan de mogelijkheden van het kopieëren en/of illegaal verspreiden van beeld/geluid/software, en steevast zijn het dezelfde mismoderaties :/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik wacht nog even met modden, eerst maar kijken hoe het zal lopen.
Deze viel mij trouwens op in de zin van 'punten scoren'. Dit soort opmerkingen schijnen het altijd goed te doen in dergelijke draden.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

btw Harm, door een nieuwstitel op deze manier te plaatsen zet je zelf de (negatieve) toon al.
Als de titel iets zou zijn als "filmindustrie legt uit wat de gevolgen zijn van piraterij" dan is dat imho een stuk neutraler.

edit:

basz2000, jouw linkje is er eentje van iemand die er volgens mij alleen op uit is om excuses te zoeken voor illegaal kopieëren, het zou me verbazen als hij de moeite genomen heeft om te kijken wat die filmindustrie nu helemaal te vertellen heeft, laat staan dat 'ie zal proberen om het te begrijpen.

[ Voor 42% gewijzigd door botoo op 24-07-2003 09:41 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀